ابراهیم قاسمپور

کارشناس فوتبال گفت: مدیرانی که مربیانی را برای تیم های ملی پایه انتخاب کردند باید پاسخگوی باخت به افغانستان و تاجیکستان باشند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد شکست های نوبرانه تیم های پایه ما مقابل افغانستان و تاجیکستان گفت: به نظر من در این شکست ها مدیرانی که مربیانی را برای تیم های پایه انتخاب کرده اند باید پاسخگو باشند. ما انتظار نداریم که به تیمی مثل افغانستان در رده پایه ببازیم. افغانستانی که درگیر جنگ است و فوتبالش برنامه ریزی خاصی ندارد. افتخاری هم در فوتبال دنیا ندارد. باخت به چنین تیمی جای حرف و حدیث دارد. بحث من حسین عبدی سرمربی این تیم نیست. بلکه می گویم این شکست دور از انتظار است.

وی افزود: باید دید ملاک مدیران برای انتخاب مربیان برای تیم های ملی پایه فوتبال چه بوده است؟ آیا برای انتخاب مربیان ملاک را دانش، سابقه، تجربه مربیان قرار داده اند یا فاکتورهای دیگری مد نظر آنها بوده است.

بیشتر بخوانید:

رضایت عبدی از تیمش بعد از باخت به افغانستان

قاسمپور در مورد اینکه منظورش این است که مدیران  کمیته فنی نقش پر رنگ تری در این باخت  دارند گفت: به هر حال من قاسمپور شاید دوست داشته باشم سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان شوم اما آیا توانایی های لازم برای این پست را دارم؟! شاید یک نجار هم دوست داشته باشد مربی تیم ملی پایه شود زیرا از مزایای فوتبال مثل دیده شدن، بودن در رسانه ها و زبانزد عام و خاص شدن و... بهره خواهد برد البته اصلا منظورم به حسین عبدی نیست او بازیکن شناخته شده  و قابل احترامی در فوتبال بوده و در تیمی مثل پرسپولیس بازی کرده است. منظورم این است که وقتی می گویند مثلا آقای ایکس مربی شود چه کسی این آقای ایکس را انتخاب کرده؟! ملاک های انتخاب چه بوده است. او باید پاسخگو باشد شاید دلایلی برای انتخاب هایش داشته باشد. 

وی تصریح کرد: مربیان موفق باید فاکتورهای متعددی داشته باشند خیلی ها می گویند چرا برانکو در پرسپولیس موفق بود اما دیگر نبودند؟ باید دید برانکو چه فاکتورهایی داشت. البته متاسفانه باید بگویم گاهی در انتخاب مربیان پارتی بازی، و واسطه گری، اعمال نفوذ و ... بر ملاک های اصلی انتخاب چربش دارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    0 2
    مدیران همه وهمه بسیج شده اندتاتیم حکومتی راقهرمان اسیاکنند.کجاوقت دارندبه باخت ازافغانستان رسیدگی کنند.چراحرف زورمیزنیداقای قاسمپور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس