سپاه پاسداران نمایه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اقدام آمریکا در خصوص تحریم وزیر امور خارجه را محکوم کرد.

به گزارش مشرق،  در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فهرست افراد تحریم شده توسط امریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت و مضحک خواندن این اقدام غیر قانونی و نابخردانه، آن را در امتداد راهبرد به اصطلاح فشار حداکثری بر ایران قلمداد و یاد آور شده است: هر چند قرار گرفتن نام مقامات، مسئولین و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فهرست به اصطلاح تحریمی آمریکا اقدامی بی تاثیر و مسبوق به سابقه است، اما آمریکایی‌ها با تحریم وزیر محترم امور خارجه به عنوان مسئول دستگاه دیپلماسی کشورمان، بار دیگر عصبانیت خود از پژواک گفتمان الهام بخش و ضد استکباری انقلاب اسلامی را نمایان و خباثت و دشمنی خود با نظام و ملت عزت مند ایران را بر همگان آشکار کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکایی ها که همواره با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی درصدد القای ابرقدرتی به جهانیان و تغییر باور و تفکر آنان در راستای تامین منافع خود و رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی هستند، از بیان واقعیات و افشای ماهیت پلیدشان و نیز دیپلماسی مبتنی بر مقاومت واعلام مواضع ملتی که مسیر عزت و استقلال را برگزیده و با ایستادگی برابر زورگویان ،حاضر به تن دادن به سلطه و استعمار نوین نیست؛  ابراز خشم و عصبانیت کرده و به این گونه اقدامات که حتی فاقد توجیه عقلانی ، منطقی و حقوقی نزد افکار عمومی در کشور خودشان است، روی می آورند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا ظریف را هم تحریم کرد

ظریف به تحریم شدن از سوی آمریکا واکنش نشان داد

در این بیانیه تصریح شده است: شاید در گذشته خود آمریکایی ها هم اعمال تحریم هایی از این جنس را در شأن کشوری با داعیه ابرقدرتی نمی‌دانستند، اما امروز که هیمنه پوشالی آنان فرو ریخته و فهرستی از شکست‌های واقعی از انقلاب و ملت ایران در میادین گفتمانی و عملیاتی برابر آنها است،  برای جبران بخشی از استیصال، واماندگی و ضعف خود ناچارند به این اقدامات متوسل شوند؛ اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران پایان عصر ابرقدرتی و ماجراجویی آمریکایی ها را در منطقه رقم زده و ناکامی های تحقیر کننده ای را به آنان و دنباله روهای منطقه ای و فرامنطقه ای شان تحمیل کرده است.

در پایان این بیانیه با قدردانی از هماوردی و تلاش دکتر ظریف در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه دشمن و همراهی و همدلی در سایر عرصه های اقتدار بخشی نظام به ویژه مبارزه با تروریسم در منطقه و تاکید بر این که نظام سلطه و استکبار گفتمان و دیپلماسی مقاومت محور و مبتنی بر فرهنگ ایستادگی را بر نتابیده و وزیر امور خارجه کشورمان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند، تصریح شده است: این گونه اقدامات خللی در عزم و اراده راسخ و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند خود ایجاد نکرده و ملت ایران و همه ارکان نظام متحد و همدل با اقتدار برابر خوی سلطه‌گری و خواسته های نامشروع آمریکا ایستاده و مسیر عزت آفرینی و تمدن سازی که پایه های مستحکم آن با هدایت های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای بنا نهاده شده است را با قدرت و قوت دنبال خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    عجب کار احمقانه ای ، اوج استیصال و درماندگی و عصبانیت امریکا را نشان میده که با ادعای دموکراسی و ازادی بیان و... تاب و تحمل شنیدن سخنان وزیر خارجه کشور عضو سازمان ملل را هم نداره ، براستی چرا امریکا اینقدر عصبانی شده و مثل بچه ها رفتار میکند شاید از مردم ایران نا امید شده و نقشه هاش بهم ریخته ! ؟ ایران شکست ناپذیره و تسلیم نخواهد شد.
  • FI ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    درود بر آقای ظریف!ببینید چقدر افشاگری کرده و فشار آورده به آمریکا و دولتش که دست زده به کاری بسیار خیلی معمولی و غیره منطقی!حالا با این تحریم آمریکا میخواهد با کی مذاکره کند؟ وقتی رئیس دیپلماسی کشور را محدود کرد؟آمریکای ها و دولت ترامپ حتی سیاست معمولی را هم بلد نیست! بعدأ به دروغ هم چپ و راست تقاضا مذاکره میدهند به دولت آقای روحانی!؟
  • منطقي FR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    32 19
    بنده اصولا با اين بيانه مخالفم ، ما بايد يك وزير خارجه جديد تعيين كنيم تا از ليست سياه امريكا خارج شويم .
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 101
      شما بهتر هست بری امریکا و امریکایی بشی..برای جایی هستی مفید باش
    • انقلابی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      0 27
      پس تسلیم شدن دارید احتمالا اقوام آمریکا تشریف دارند!
  • نآتوی ایرانی JP ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 133
    یه روزی خواهند گفت کاش ظریف را تحریم نکرده بودیم و با جانشینش روبرو نمیشدیم. کاش رهبری فکری ضد استکبار را بدست کتابهای ظریف نداده بودیم خودمان برای همه جهان یک بت ساختیم
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 8
    وزیر خارجه تروریست که بدرد ما نمیخوره، یک وزیرخارجه جدید لازم داریم. بهش فکر کنیم مهره سوخته شده و داریم از روی غرور خودمان را به فلاکت می اندازیم
  • پاینده ارتشی و سپاهی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 218
    افرین بر سپاه ایران جاوید ایران
  • پاسخ دهید IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 119
    آقایان مسئول پاسخ دهند که چرا وقتی از قدرت نظامی نیروهای سپاه و بسیج و ارتش،سخن به میان می آید،در بعضی از محافل رسمی، سخن از کنفدرال شدن ایران و تجزیه ایران به چهار کشور مجزا به میان می آید؟
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 731
    درود بر سپاه و درود بر ظریف که هر دو خار چشم بی بی بنیامین هستن.
  • کارشناس IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    16 10
    ظریف انقدر بدبخت شده که دیگران برا او اظهار همدردی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس