کد خبر 979882
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
پلیس نمایه

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری مالخر ۳۰۰۰ هزار گوشی‌ سرقتی در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در تشریح این خبر اظهار داشت: مالخر ۳۰۰۰ هزار گوشی‌ سرقتی یکشنبه ۶ مردادماه در محله هاشمی تهران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات پلیس پایتخت درباره دستگیری ۶۳۱ سارق

وی افزود: این مالخر به کمک چند نفر از موبایل فروشی‌هایی که با او همکاری می کردند گوشی هایی که در سطح تهران سرقت می‌شد را از حالت اصلی خود خارج و به صورت قطعه قطعه تقسیم بندی می کرد.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تصریح کرد: به دلیل اینکه این مالخر به راحتی می توانست گوشی های سرقتی را به اصلاح آب کند، سارقان گوشی های سرقتی را فقط برای این شخص می آوردند.

نورآبادی یادآور شد: این شخص هم بعد از قطعه قطعه گوشی‌های موبایل، این قطعات را بین موبایل فروشی‌هایی که با او همکاری می کردند پخش می کرد.

وی در پایان گفت: این مالخر گوشی موبایلی که حدودا ۵ میلیون قیمت داشت را به مبلغ پایین مثلا ۵۰۰ هزار تومن می‌خرید و همین کار باعث شده بود که سرقت موبایل در تهران بالا رود و خدا را شکر با همت ماموران این فرد دستگیر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    3 0
    این باید حداقل ده روز به شدت زیر دست آگاهی کتک بخوره و ده برابر مال خریدن جریمه نقدی بشه و اموالش مصادره بشه. و 10 سال زندان با روزی بیست ضربه شلاق. اینجوری باقی نفرات حساب کار دستشون میاد
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    1 0
    دیگه از فردا خبری نیست.خدا رو شکر که امنیت داریم
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    به نظرم اینها رو باید در طول مدت حبس شون در سلول انفرای نگه داشت وگرنه در دانشگاه زندان تکثیر می شن..
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا
  • DE ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 0
    دستگیری مالخر ۳ هزار گوشی‌ در تهران// هر سه هزار گوشی رو شارژ کنید بگذارید داخل سلول زندان یک روز تمام دایم تو گوشش زنگ بزنن .عصر از زندان آزادش کنید سریع میره خودشو از بالای برج میلاد میاندازه پایین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس