کد خبر 979678
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تیم اقتصادی دولت در اختیار اصلاح‌طلبان است

عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: تیم اقتصادی دولت در اختیار جریان اصلاحات قرار دارد و به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند طلبکار هستند.

به گزارش مشرق، حبیب الله بوربور عضو شورای مرکزی خانه احزاب، درباره سهم اصلاحات در کوچک شدن سفره مردم و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، گفت: کسانی در تیم اقتصادی دولت فعالیت می‌کنند یا در دولت اصلاحات و یا در ستادهای انتخاباتی موسوی و کروبی حضور داشتند، به جای آنکه پاسخگو باشند به عنوان طلبکارانه حرف می‌زنند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت کاملا بی‌برنامه است، افزود: وقتی قیمت پول ملی یکسوم شده است، هر نوع کالایی که صادر شود و عوارض گرفته نشود آن کالا سه برابر سود می‌برد؛ از این رو شاهدیم سیب زمینی کیلویی ۵ هزار تومان است در حالی که نباید این قیمت باشد اما وقتی صادر می‌کنند، صادر کننده ۱۵ هزارتومان فروش دارد و ۱۰ هزار تومان سود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ادامه داد:تیم اقتصادی دولت برنامه‌ای ندارند تا متوجه شوند سیب زمینی نباید با درآمد مردم به این قیمت به فروش برسد؛ بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا از این محصول که صادر می‌شود عوارض بگیرند و درآمد آن را صرف نهاده های کشاورزی کنند. این نشان از بی برنامگی تیم اقتصادی دولت است.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب تصریح کرد: دولت و تیم اقتصادی هر صبح سر کار می‌روند تا ببینید چه تعداد نامه ارسال شده تا پاسخ دهند، هیچ برنامه‌ای برای رفاه و معیشت مردم ندارند، برجام آنها به گِل نشست و در سایر برنامه ها همچون اقتصاد نیز فاقد برنامه هستند.

بوربور به وعده های جهانگیری در انتخابات سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: جهانگیری می‌گفت اگر ما پیروز انتخابات شویم برنامه هایی را اجرایی خواهیم کرد اما هیچ کدام از وعده‌هایی که داده بود عملی نشد؛ جهانگیری توان معاون اولی را نداشت اما برای انتخابات ابزار بود تا به صورت کامل و جامع ظرفیت اصلاح طلبان و کارگزاران را در اختیار روحانی قرار دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در فرار روبه جلو مدعی می شود که نمی‌گذارند ما کارها و فعالیت‌های خودمان را انجام دهیم، تصریح کرد: باید نام برده شود که چه کسانی نمی‌گذارند آنها کار کنند؟! دولت و مجلس که در اختیار آنها است و حتی قوه قضائیه نیز با دولت همکاری می‌کند، پس اینکه هیچ اقدامی برای مردم انجام نمی‌دهند و سفره ها هم کوچک تر شده است با طرح موضوع، عدم اختیار قابل توجیه نیست.

رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب بار دیگر به ترکیب تیم اقتصادی دولت که از سوی اصلاح طلبان شکل گرفته است اشاره می‌کند و با بیان اینکه ترکیب اصلاح طلبان در این مجموعه از اعتدال گرایان بیشتر است، گفت: اکثر آنها از جریان اصلاحات هستند و باید پاسخگوی عملکرد خودشان در دولت باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس