کد خبر 979350
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
ایست پلیس به خودروها ی دیپلماتیک!

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت، درخصوص عبور خودروهای سیاسی و دیپلماتیک از خطوط ویژه، اظهار داشت: دیپلمات‌ها به هیچ وجه حق استفاده از خطوط ویژه را ندارند. 

ببینید:

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: صرفاً بنابر توافقی که با وزارت خارجه شده است قرار شد فقط ماشین شخص سفیر در زمان حضور سفیر با داشتن پرچم که در جلوی ماشین نصب می‌شود اجازه تردد از خطوط ویژه را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بقیه خودروهای سیاسی و دیپلماتیک حق تردد در خطوط ویژه را ندارند در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای متخلف سیاسی و دیپلماتیک جریمه می‌شوند، اظهار داشت: ما به همکارانمان اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده، خودروهایی را که وارد خطوط ویژه می‌شوند با ثبت مشخصات از مسیر خارج کنند؛ چرا که یکسری روابط بین‌الملل وجوددارد و وزارت خارجه آنها را تنظیم می‌کند و ما ماهانه این اطلاعات را در اختیار وزارت خارجه قرار می‌دهیم تا از طریق دیپلماتیک به آنها تذکر داده‌ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    6 0
    خدا پدرتو بیامرزه ، خیلی وقته ما فریاد می زنیم کسی گوش نمیکنه ! ما وقتی میریم خارج تمام قوانین اونجا را اجرا می کنیم خارجی ها در ایران هرکاری میخواهند میکنن در رانندگی از پلیس بیشتر وسعت عمل دارند
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    3 1
    کشورهای دیگر اجازه می دهند خودروهای سفارتخانه ایران دوبله پارک کند - ورود ممنوع بروند . من از مردم میخواهم فیلم تخلفات سفارتخانه های خارجی را در فضای مجازی منتشر کنندو پلیس انها را جریمه کند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 0
    چشم رئیس پلیس روشن هنوز نمیدانند کاپیتولاسیون ملغا شده مگر قانون استثنا می پذیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس