کد خبر 978988
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
برانکو

باشگاه الاهلی برای جذب هافبک مراکشی گالاتاسرای ترکیه پیشنهادی نجومی داد.

به گزارش مشرق، سایت «boxerdergisi» ترکیه خبر داد که باشگاه الاهلی عربستان با درخواست برانکو، سرمربی اش به دنبال جذب یونس بلهنده، هافبک مراکشی گالاتاسرای ترکیه است.

باشگاه سعودی برای جذب این هافبک 29 ساله پیشنهاد 10 میلیون دلاری به باشگاه ترکیه ای داده است. مذاکرات بین طرفین در جریان است و احتمال می رود در چند ساعت آینده این انتقال قطعی شود.

بیشتر بخوانید:

ستاره برزیلی شاگرد پروفسور شد

برانکو بعد از 4 سال هدایت پرسپولیس ماه گذشته هدایت الاهلی را برعهده گرفت. سرمربی کروات این روزها در نقل و انتقالات دنبال خریدهای نجومی است.او برای جذب لوکاس لیما، هافبک برزیلی به توافق رسید و قرار است 8 میلیون دلار بابت جذب این هافبک به پالمیراس پرداخت کند. 

در صورت انتقال بلهنده به الاهلی این دومین خرید نجومی برانکو خواهد شد و 10 میلیون دلار برای یک بازیکن نشان از آمادگی این تیم برای قهرمانی در آسیا است.الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال بازی می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    4 1
    برانکو در الاهلی عربستان ناکام خواهد ماند ، این پرسپولیس بود که برانکو رو برانکوی پرفسور کرد و الا قبلا بعد گشتی کامل در تیم های عربی حوزه خلیج فارسی چیزی جز ناکامی و اخراج های متوالی نداشت و پرسپولیس بود که بعداز چند سال خانه نشینی ایشون رو از بایگانی خارج و مجدد اسمشو بر سر زبانها آورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس