کد خبر 978720
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
قطع آب شرب بزرگترین شهرک صنعتی کشور/فروش آب با قیمت هر مترمکعب 12 هزار تومان

شهرک صنعتی عباس‌آباد بالغ بر دو هفته است که با قطع آب شرب مواجه شده و 1100 واحد صنعتی در این شهرک هر مترمکعب آب را 12 هزار تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش مشرق، وحید شفیعی رئیس هیأت مدیره یک شرکت تولیدی شیشه، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی عباس‌آباد بزرگترین شهرک صنعتی ایران است، گفت: آب شرب شهرک صنعتی عباس‌آباد بیش از 10 روز است که بنا به دلایل واهی قطع است و آب شرب 1100 واحد این شهرک صنتی صفر مطلق است.

وی با بیان اینکه شرکت خدماتی این شهرک اقدام به فروش آب به مردم می‌کند، اظهار داشت: پیش‌تر آب را با قیمت هر مترمکعب یک‌هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما در این چند روز آب را به قیمت هر مترمکعب 12 هزار تومان خریداری می‌کنیم. 

شفیعی با اشاره به اینکه این آب توسط تانکر حمل می‌شود، گفت: این روزها که آب قطع شده، هزینه‌ای که برای خرید آب پرداخت می‌کنیم بالا است به طوری که روزی 120 هزار تومان از داخل شهرک و از تانکرهای آبرسانی و 280 هزار تومان نیز از بیرون آب خریداری می‌کنیم که جمع پول آب بالغ بر 400 هزار تومان می‌شود. 

وی با بیان اینکه آب این شهرک توسط شهرک‌های صنعتی استان تهران تأمین می‌شود، گفت: در طی این 10 روز بارها به شرکت شهرک‌های صنعتی تهران مراجعه کرده‌ایم، اما آنها اعلام می‌کنند که دِبی چاه‌ها پایین است و نمی‌توانیم آب شرب شهرک را تأمین کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    3 0
    دلیل اصلی قطع کردن آب شهرک صنعتی عباس آباد پایین بودن دبی آب منابع آبی نیست. به نظر من مدیران سودجو و فروشندگان آب با همکاری هم و با هدف سودجویی (با فروش آب) اقدام به قطع آب شهرک و 10 برابر کردن قیمت آب فروشی کردن ولی نتیجه اینکارشون باعث ضعیف شدن تولید داخلی و تشدید فتنه اقتصادی و کمک به دشمن در جنگ اقتصادی شده
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 1
    قُلْ لَوْ أَنْتُمْ تَمْلِكُونَ خَزَائِنَ رَحْمَةِ رَبِّي إِذًا لَأَمْسَكْتُمْ خَشْيَةَ الْإِنْفَاقِ ۚ وَكَانَ الْإِنْسَانُ قَتُورًا چرا مردم اجازه استخراج آبهای زیر پایشان را ندارند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس