کد خبر 978694
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
زنجانی

وکیل «بابک زنجانی» در مورد شایعه فرار موکلش از زندان، از طریق راه‌های آبی گفت: این اخبار کذب است و برخی به دنبال جریان‌سازی سیاسی هستند.

به گزارش مشرق، رسول کوهپایه‌زاده در رابطه با شایعه فرار بابک زنجانی از زندان به جای فردی که به مرخصی رفته، از طریق مرزهای آبی گفت: باید بگویم انتشار شایعه فرار موکلم از زندان آن هم با شیوه سناریوی فیلم‌های هالیوودی حاکی از این است اشخاص و گروه‌هایی همچنان منافع خود را در خبرسازی کذب و جریان‌سازی سیاسی در مورد این پرونده قضایی می‌دانند. 

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: تسلسل و تکرار این اخبار کذب در ماه‌های اخیر در مورد موکل بنده جای تامل فراوانی دارد و جالب اینکه در بزنگاه‌های مهم و  حساسی که اکنون وجود دارد مبنی بر برگزاری جلساتی در مورد پیدا کردن راهکار تسویه بدهی موکل، این بازار شایعات و شیطنت‌ها داغ‌تر می‌شود. 

این وکیل دادگستری گفت: به نظر می‌رسد اشخاصی چندان تمایل ندارند این پرونده از حیث تسویه بدهی به فرجام و سرانجام برسد. 

کوهپایه‌زاه گفت: حتما انگیزه‌های خاصی از طرح این شایعات در این مقطع زمانی وجود دارد که خوشبختانه با درایت و هوشیاری دستگاه قضا، استقلال این دستگاه و نهادهای ذی‌ربط امنیتی نهایتا این اقدامات ناکام خواهد ماند و ره به جایی نخواهد برد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 3
    اقا چرا اعدامش نمیکنند؟اسفند 94 حکم اعدامش امد گفتن میخوایم ازش پول بگیریم. 3.5 ساله که ازش پول نتونستین بگیرین؟؟؟اقا پول نمیده اعدامش.کنید فیلم.و عکسش رو هم بذارید.مردم منتظرند و روز شماری میکنند؟
    • Rohollah IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
      0 0
      چرا اعدامش کنن!؟؟از این بابا باید استفاده بشه چرا اعدام چرا همش میگین اعدام چرا نمیگین تا از مغزش فکرش تفکرش سیاستش استفاده بشه چرا!؟؟؟؟
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    2 3
    فقط اعدام .
  • محسن IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 3
    به نظرم یه عده از مردم جمع بشن بریم زندان اوین خودمون اعدامش کنیم.از اینا بخاری بلند نمیشه .نطرم غیر منطقیه؟؟؟طرف یه مفسد فی الارض.چرا اعدامش نکردن؟
    • ناشناس IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      0 0
      چطور دلت میاد یه بسیجی اقتصادی رو اعدام کنی ایشون معتقدند که خدمت کردند راست هم میگه چون در شرایط تحریم تولید زنجانی ها امری طبیعی هست بجای اعدام قدری فکر و مطالعه کن
  • میثم IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 2
    چطور اعدامش نمیکنن؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس