کد خبر 978461
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این باشگاه تا روز یکشنبه برای جذب مهاجم خارجی مدنظر علیرضا منصوریان وقت دارد، گفت: به خاطر بلاتکلیفی در شروع لیگ مستاصل هستیم.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر فوتبال گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هنوز به ما هم چیزی نگفته اند و همه تیم ها بلاتکلیف هستند. نمی دانم دلیل اصلی چیست. سازمان لیگ می گوید به خاطر استانداردسازی ورزشگاه ها، مسابقات را دیر شروع می کند.

بیشتر بخوانید:

توضیح وزیر ورزش درباره تأخیر در آغاز لیگ

وی افزود: اگر قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا با الاتحاد عربستان چند بازی در لیگ برتر انجام می دادیم با شرایط آماده تری به دیدار الاتحاد می رفتیم.  الان بدون انجام بازی رسمی به مصاف حریف آسیایی می رویم. البته آقای منصوریان چند بازی تدارکاتی در نظر گرفت که انجام شد. یک بازی هم با فولاد در خوزستان داریم ولی خودمان هم مستاصل هستیم و نمی دانیم باید چه کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص میزان آمادگی این تیم قبل از دیدار آسیایی تاکید کرد: تا الان ۳۰ یا ۴۰ درصد آمادگی داریم. البته الاتحاد را هم زیر نظر داریم. آنها هم دو سه بازی در اردوی انگلیس انجام داده اند. الاتحاد روز گذشته مقابل یک تیم آماتور شکست خورد ولی شرایط مالی و لجستیکی کاملا متفاوت است. ما به جنگ های نابرابر عادت کرده ایم ولی اینکه تا چه زمانی دوام بیاوریم را نمی دانم.

آذری درباره صحبت های مدیرعامل باشگاه تراکتور مبنی بر تلاش برای حفظ بازیکنان سرباز ذوب آهن، گفت: راجع به سربازان صحبت خاصی ندارم. در این زمینه ریاست محترم و تربیت بدنی نیروهای مسلح و سپاه به اهمیت حضور بازیکنان سربازمان مقابل الاتحاد توجه دارند. همه به این تحلیل رسیده اند که این بازیکنان برای دفاع از حیثیت ورزشی کشور مقابل نماینده عربستان حضور داشته باشند. اینکه دوستان ما در باشگاه تراکتور چه تحرکاتی دارند، به سیستم مدیریت خودشان مربوط است. تصمیمات لازم در این بخش گرفته شده است. برای تراکتور و هوادارانش هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که جذب یک مهاجم خارجی دیگر به کجا رسید؟ خاطرنشان کرد: آقای منصوریان خیلی وقت است که درخواست جذب یک «سانتر - فوروارد» را داده بود چون شاید در بعضی از مسابقات بخواهد با سه مهاجم بازی کند. متاسفانه مشکل نقدینگی داشتیم و سعی کردیم به این شکل عمل نکنیم ولی الان نیاز داریم که یک مهاجم دیگر بگیریم. علی آقا هم اصرار دارد این بازیکن را هم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: آقای منصوریان یک بازیکن را هم معرفی کرده است. آخرین روزهای نقل و انتقالات لیگ قهرمانان آسیا است و اگر تا یکشنبه آی.تی.سی بازیکنی که علی آقا معرفی کرده را نگیریم، به درد نمی خورد. این موضوع را دنبال می کنیم.

آذری در بخشی دیگری از صحبت هایش به خداحافظی پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس که سابقه بازی در ذوب آهن را هم داشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سه، چهار سالی که از ذوب آهن رفتم، پیام صادقیان و یکی دو بازیکن ما با چالش مواجه شدند. پیام یکی از استعدادهای بالقوه ای بود که خداوند برای فوتبال ما خلق کرد. امیدوارم این بازیکن یک مقدار استراحت و در تصمیمش تجدیدنظر کند. 

وی اظهار کرد: پیام سن و سالی ندارد. توصیه ام این است که زود تسلیم نشود و راهش را ادامه بدهد. اینکه پیام فوتبال‌زده شده است را من می فهمم ولی برای کمک کردن به این بچه ها هیچ وقت دیر نیست. پیام می تواند برگردد. تنها کسی که می تواند به او کمک کند خودش و خانواده اش است. پیام باید بداند که زود تسلیم نشود و با تمام قدرتش مبارزه کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: وقتی الگوهایی مثل قاسم حدادی فر، محمدرضا خلعتبری و حتی رجب زاده را داریم که تا 40 سالگی عالی فوتبال بازی می کرد، متوجه می شویم پیام صادقیان در نیمه راه فوتبال است و این توانمندی را دارد که روی پایش بایستد. رفتن من از ذوب آهن این تبعات را برای پیام داشت. امیدوارم استعدادهایی مثل پیام که در تمام باشگاه ها هستند، مشاوره های بهتری داشته باشند. برای پیام آرزوی توفیق دارم و از او می خواهم زود تسلیم نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس