کد خبر 977606
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
محمد اسلامی

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه افزایش تسهیلات مسکن مهر ابلاغ شده است، گفت: رشد قیمت اجاره‌بهای یک متر مربع مسکن و تورم طی سال‌های گذشته هماهنگ با هم حرکت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌ قطار برقی گلشهر ـ هشتگرد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا واقعا رشد اجاره بها که رئیس‌جمهور ابتدای این هفته اعلام کرد 30 درصد رشد داشته را قبول دارید،‌ گفت: رشد 30 درصدی اجاره‌بها که رئیس‌جمهور آن را اعلام کرد معدل سه ماهه ابتدایی امسال منتهی به سه ماهه ابتدایی سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد:‌ در گزارش معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی که جدیدا ارائه شد نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته قیمت اجاره‌بها و قیمت هر مترمربع مسکن و تورم باهم حرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

۱۱ سال پس‌انداز برای رهن یک خانه +جدول

اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته خواهد شد یا خیر گفت: تلاش ما این است تا پرونده اجرایی مسکن مهر تا پایان سال 98 بسته شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که پرسید آیا افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر که جدیدا مصوب شده است ابلاغ و به پروژه‌ها تزریق شده است،‌گفت:‌ افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر (5 تا 10 میلیون‌ تومان) ابلاغ شده است و به زودی به پروژه‌های موردنظر تزریق خواهد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه قطار برقی هشتگرد تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تمام پیشرفت‌های لازم برای اجرای عملیاتی این پروژه‌ به خوبی انجام شده است و قطعات لازم برای راه‌اندازی آن خریداری شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    همش دروغه مسکن مهر ما رو بعد ۱۰ سال میگن ساخته نمیشه میخوان آپارتمانهای نیمه کاره رو بفروشن پول ما رو پس بدن همش دزدی بود کرمانشاه دانشگاه رازی.
  • ه .ر IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام رهن ۴۵ میلیونی ۸۰ میلیون شده کجای این افزایش ۳۰ در صد است سواره از پیاده خبر ندارد ،راهکار مدیران محترم هم دراز مدت است به درد ما مستاجرهای اورژانسی نمی خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس