کد خبر 977296
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
هری کین

هری کین با زدن یک گل تماشایی به یوونتوس، نه تنها تیمش را به پیروزی رساند، بلکه می تواند جایزه گل سال را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، تیم های یوونتوس و تاتنهام امروز در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ به مصاف هم رفتند؛ دیداری جذاب و تماشایی که در نهایت با پیروزی 3-2 تاتنهام به پایان رسید.

این اریک لاملا بود که در دقیقه 30 تاتنهام را پیش انداخت اما گل های گونسالو ایگواین و کریس رونالدو در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، حساب کار را 2-1 به سود یووه کرد. ولی برتری این تیم هم طولی نکشید و لوکاس مورا در دقیقه 65، کار را به تساوی کشید.

بیشتر بخوانید:

اولین اختلاف میان رونالدو و ساری +عکس

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پا برجا بود تا اینکه اشتباه آدریان رابیو و فرصت طلبی هری کین، تاتنهام را به گل پیروزی رساند. هافبک فرانسوی یوونتوس که اولین بازی اش را برای این تیم انجام می داد، قصد داشت بازیکن حریف را از پیش رو بردارد که توپ را از دست داد و هری کین در دایره وسط زمین صاحب توپ شد. کاپیتان تاتنهام که به نظر می رسید از قبل، متوجه خروج وویژک شزنی شده بود، بدون ضربه اضافه، توپ را مستقیما به سوی دروازه فرستاد و لحظاتی بعد از این دروازه بان لهستانی یووه بود که آن را از داخل دروازه اش بیرون آورد.

حالا کین با این گل، امیدوار است تا جایزه پوشکاش که به بهترین گل سال داده می شود را از آن خود کند. جالب اینکه او در سال 2017 در مراسم بهترین های فیفا، در مورد اینکه آیا دوست دارد این جایزه را ببرد، گفته بود:" امیدوارم و این هدف من است. طبیعتا من بیشتر گل هایم را از فاصله نزدیک از داخل محوطه جریمه می زند و شاید در این لیست قرار نگیرم اما باید ببینم چه می شود."

اما او با ابراز رضایت از گلی که مقابل یووه به ثمر رساند، گفت:" این احتمالا یکی از بهترین گل های دوران حرفه ای من است. من دیدم که دروازه بان آنها از خط دروازه فاصله گرفته است. بنابراین فکر کردم شانس ام را با شوت امتحان کنم. تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس