سعادتمند

مصاحبه داریوش مصطفوی در مورد محرومیت استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا احمد سعادتمند، رئیس مستعفی هیات‌مدیره استقلال که در روزهای اخیر خیلی تمایل به مصاحبه نداشت، مراتب ناراحتی خود را از

به گزارش مشرق،اظهارات سعادتمند را در ادامه می‌خوانید.

 


بالاخره بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتید صحبت کنید!

از خبری که مصطفوی اعلام کرده بی‌نهایت ناراحت شدم و تصمیم گرفتم چند کلمه‌ای صحبت کنم.

منظورتان محرومیت استقلال در صورت ناتوانی در پرداخت 35 میلیارد بدهی است؟

بله. اول اینکه چرا نمی‌گذارند آب‌خوش از گلوی استقلال و هوادارانش پایین برود؟ پرونده پروپیچ به تازگی بسته شده اما هر روز یک موضوع جدید طرح می‌کنند که استقلال و هوادارانش را زمین‌گیر کنند. یک روز طلب آندو، یک روز بحث پادوانی، حالا هم بحث آقای مصطفوی. واقعا چه دست‌هایی در کار است که آب‌خوش از گلوی هوادار استقلال و باشگاه پایین نرود؟ حجم اخبار منفی منتشر شده درباره استقلال را در روزهای اخیر مطالعه کنید تا متوجه شوید که ادعای من صرفا از روی هواداری از این تیم نیست!

در مورد این مطلب بیشتر صحبت کنید.

بازیکنانی که از استقلال شکایت کرده‌اند مطالباتی دارند که باید بررسی و رسیدگی شود. خیلی از این عزیزان طلبکار، دل‌شان با این تیم است.

سال‌ها برای باشگاه زحمت کشیدند و فقط می‌خواهند بخشی از پول‌شان را بگیرند. استقلال هم هرگز زیر دینش نمی‌زند.

طبعا این بدهی‌ها در زمانی که پول در باشگاه باشد، پرداخت خواهد شد. سوال اینجاست که چرا مصطفوی باید چنین خبری را رسانه‌ای کند؟ چرا میزان بدهی سایر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را بیان نمی‌کنند؟ چرا باید حتما هواداران استقلال مرتب دلهره و اضطراب داشته باشند؟

بیشتر بخوانید:

استقلال در آستانه محرومیت از حضور در آسیا



شما از ریاست هیات‌مدیره باشگاه استعفا داده‌اید اما اینجا از حق باشگاه دفاع می‌کنید. چرا؟

اول اینکه شاید من براساس اعتقاداتم و برخی موارد مهم دیگر استعفا داده باشم اما انصاف را که فراموش نمی‌کنم، هوادارها را هم همین‌طور. چه معنا دارد که چنین مصاحبه‌ای بیان شود؟ تیم مدیریتی در حال انجام دادن کارشان هستند. مطالباتی هست که پرداخت نمی‌شود و امتیازاتی هست که مدام در اختیار تیم‌های دیگر قرار می‌گیرد اما برای کسی مهم نیست! اینکه تیم مدیریتی استقلال توانست پرونده پروپیچ را ببندد اتفاق بسیار مثبتی است.

دست‌کم یک هفته به آنها فرصت تنفس بدهید. هوادار چه گناهی کرده؟ من واقعا قصد مصاحبه نداشتم اما این خبر آنقدر عصبانی‌ام کرد که گفتم حتما در مورد این موضوع باید حرف بزنم.

به نظر شما چرا این همه خبر منفی علیه استقلال تولید می‌شود؟

لابد اتاق فکری هست که وظیفه‌اش تولید خبر و محتوا علیه استقلال است وگرنه انتشار این حجم از خبرهای منفی علیه یک تیم باورنکردنی است. یک خبر خوب از استقلال نوشته نمی‌شود، حتی یک خبر درست هم از این تیم منتشر نمی‌شود.

به‌عنوان یک مدیر ارشد وزارت ورزش فکر نمی‌کنید مصاحبه کردن شما علیه اتاق فکری که از آن صحبت می‌کنید به ضرر شما تمام شود؟

در تمام طول دوران کاری‌ام سعی کرده‌ام آزاده زندگی کنم و حرف حق را بزنم. اگر کمکی از من برای باشگاه بربیاید قطعا دریغ نمی‌کنم و از حق باشگاه و هواداران آن دفاع خواهم کرد. نقد من به همکاران سابقم جای خودش اما این نوع رفتار بی‌انصافی است. نادیده گرفتن تلاش آدم‌های زحمتکشی که در باشگاه هستند، انصاف نیست و حمله کردن به امید و آرزوی هواداران استقلال اخلاقی نیست.

مشکلی که مصطفوی بیان کرده قابل حل است؟

برای حل هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد و این برای باشگاه مستثنی نیست و هوادار استقلال بداند که این مبلغ هم قابل تامین است و هم قابل تخفیف. هم عزیزانی که از استقلال شکایت کرده‌اند، استقلالی با تعصب هستند و هم اینکه مسئولان باشگاه با آنها تعامل برقرار می‌کنند یا فرصت می‌گیرند یا با مبلغ کمتری رضایت آنها را جلب می‌کنند.

حس نمی‌کنید در این زمان بی‌پولی جای شما در هیات‌مدیره خالی است؟

(بعد از کمی سکوت) برطرف کردن مشکلات استقلال با داشتن این همه هوادار عاشق و پیشکسوت ارزشمند و با این قدمت، کار دشواری نیست.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس