با آغاز تعطیلات تابستانی بعد از فراغ شدن از مدرسه و دانشگاه به همراه خانواده و عزیزانتان برای سفرهای خاطره انگیز و تجدید قوا برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی کنید. در این روزها بهترین زمان سفر ارزان به کیش و قشم است می‌توانید سفری بسیار به صرفه داشته باشید. آژانس مقتدر سیر تورهای داخلی را در تابستان ۹۸ بسیار اقتصادی برنامه‌ریزی کرده است.

سفر خانوادگی در تابستان ۹۸ با تور کیش

سفر با تور کیش در این روزها با پروازهای مختلفی همچون تابان، آسمان و زاگرس برنامه‌ریزی می‌شود. این جزیره‌ هیجان انگیز با امکانات گردشگری مناسب یکی از مراکز تفریحی مهم ایران است که با هتل‌های معروف چهار و پنج ستاره هر ساله پذیرای توریست‌های خارجی و ایرانی است.
انواع خوش گذرانی‌ها و تفریح ساحلی برای گردشگران فراهم است، در آبهای خلیج فارس غواصی کنید و پاراسل سواری را تجربه کنید و از غروب زیبای خورشید لذت ببرید.
کیش برای سفرهای رمانتیک و دو نفره نیز بسیار مناسب است مخصوصا که با افتتاح هتل ترج سوئیت‌های رویایی روی آب برای شما قابل رزرو هستند.

برای تفریح و آب بازی به تم پارک اوشن بروید این پارک با ایمنی بالا و وسایل بازی که از اتریش آورده شده تفریحاتی همچون سافاری، سرسره‌های آبی و انواع دستگاه‌های هیجان انگیز را دارد.
همین حالا تورهای لحظه آخری کیش را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید، سفرهای کیش از حدود ۲ تا ۴ شب برنامه‌ریزی می‌شوند.
همین اخر هفته را در جزیره زیبای کیش با همراه زندگیتان به تماشای کشتی یونانی بنشینید. و در کافه‌ها و رستوران‌های اطراف غذای محلی و یا انواع غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید.

به راحتی با تورهای گردشگری آژانس مقتدر سیر سفر می‌کنید با این تورها پروازهای اقتصادی چارتر برای شما رزرو می‌شوند و در فرودگاه کیش نیز با ترنسفرهای فرودگاهی به هتل می‌رسید. برای رزرو پرواز و هتل خوب و مناسب در کیش با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

 

آرامش و خوشگذرانی بی تکرار در تور مشهد

سفر همراه تور مشهد در چشم انداز و برنامه ریزی همه ایرانیان است، مشهد شهری پرطرفدار در میان تمام جهانیان است. در این روزهای تابستانی به همراه خانواده برای سیاحت و زیارت برنامه‌ریزی کنید.
بهترین روش سفر رزرو تورهای مشهد در آژانس مقتدر سیر است. این آژانس با نرخ بسیار مناسب بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره را برای سفر به مشهد مقدس برای خانواده‌های ایرانی رزرو می‌کند، تمامی هتل‌ها البته با صبحانه نیز هستند.
تورهای گردشگری مشهد از ۲ شب تا یک هفته برای شما برنامه‌ریزی شده‌اند و با آسودگی با پرواز کاسپین به فرودگاه مشهر می‌رسید و از آنجا با ترنسفرهای فرودگاهی به هتل مورد نظرتان می‌روید و پس از ساعتی استراحت می‌توانید به زیارت آستان مقدس امام هشتم (ع) بروید و اطراف را بگردید. در بازارهای مشهد نبات و زعفران بخرید و برای سوغتی همراه بیاورید.
برای لذت بردن از فضاهای طبیعی شهر به طرقبه بروید و از کباب‌های شاندیز نوش جان کنید.
پارک آبی مشهد بسیار به یاد ماندنی و هیجان انگیز است به همراه فرزندان‌تان برای خوش گذرانی در این روزهای تابستانی به این پارک بروید.
مشهد دیدنی‌های تاریخی نیز فراوان دارد موزه امام رضا را دیدن کنید. اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید آرامگاه تادر شاه و موزه نادر را ببنید و از لباس‌ها گرفته تا یادگاری دوران افشاریه را تماشا کنید. در روز های باقی مانده به کوه سنگی بروید و از هاون‌های سنگی و زیبا بخرید.
برای سفر ارزان به مشهد می‌توانید همین حالا تور های لجظه آخری مشهد را رزرو کنید و در روزهای آینده با خیالی آسوده به زیارت بروید. 

 

 

اقامت در مروارید خلیج‌فارس با تور قشم

 

این روزهای تابستان فرصت خوبی برای سفر ارزان به این جزیره زیبا است، البته در طول روز هوا گرم است اما به هر حال مردم در آنجا زندگی و کار می‌کنند و همه مراکز تفریحی بسیار خنک هستند.
تورهای مسافرتی به قشم از حدود ۲ شب تا ۴ شب توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌شود و گردشگران به همراه پرواز چارتر قشم ایر به جزیره می‌رسند در هنگام فرود هواپیما حتما از این جزیره زیبا در میان آبهای آبی و زیبای خلیج فارس عکس بگیرید.
تورها را بررسی کنید بهتر است هتل پنج یا چهار ستاره رزرو کنید تا از هتلداری و امکانات هتل رضایت کامل و آسودگی خاطر داشته باشید.
صبح‌ها و غروب‌ها می‌توانید برای گشت و گذار و دیدنی‌های گردشگری جزیره برنامه‌ریزی کنید.
جنگل حرا یکی از زیباترین جاهایی‌است که باید ببینید این جنگل با درختانی که ریشه‌های غوطه‌ور در آب دارند بسیار رویایی است.
برای خرید به درگهان بروید و بسیاری از اجناس و پوشاک را بسیار ارزان بخرید. برای خرید در پاساژ سیتی سنتر قشم هم می توانید برنامه‌ریزی کنید البته خرید در بازار ستاره برای خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند بهتر است زیرا بچه‌ها می‌توانند در قسمت تفریحی و سرگرمی این مرکز خرید بازی کنند.
برای وعده‌های غذایی چند وعده را در خانه‌رستوران‌های محلی غذاهای سنتی نوش جان کنید و با طعم واقعی غذاهای مردم قشم آشنا شوید. درنگ نکنید و بار سفر ببندید و برای خوش‌گذرانی‌های تابستانی با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور قشم را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

**محتوای تبلیغاتی**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس