کد خبر 975865
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه قانونی است به یک شرط

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه با بیان اینکه خرید و فروش اقلام مرتبط با فعالیت آرایشگاه‌ها مثل رنگ مو بلامانع است گفت:باتوجه به اینکه خدمات اکتسنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود خریدوفروش مو برای اکستنشن بلامانع است ولی به قصد دلالی غیرقانونی است.

به گزارش مشرق، شهربانو عابدی در واکنش به خرید و فروش موی زنان و دختران در آرایشگاه‌های زنانه و قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این کار اظهار کرد: طبق قوانین موجود، هرگونه خرید و فروش کالا در آرایشگاه‌ها ممنوع است ولی خرید و فروش اقلامی که مرتبط با فعالیت صنفی این واحدها است بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران افزود: مثلا فروش رنگ مو برای انجام خدمات آرایشگاهی به مشتریان یکی از الزامات فعالیت آن‌ها است و مواردی از این دست نیز مشکل ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خدمات اکتسنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود خرید و فروش مو برای اکستنشن بلامانع است ولی خرید و فروش مو به قصد دلالی قطعاً غیرقانونی است.

اخیراً برخی آرایشگاه‌های زنانه اقدام به خرید موی زنان و دختران کرده و حتی بازار خرید و فروش موی زنان و دختران به سایت‌های آگهی خرید نیز کشیده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    5 2
    اینها از نشانه های بی نیاز شدن مردم به یارانه و کمک دولت منفور و واداده بنفش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس