کد خبر 975404
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

شیائومی یکی از برندهای پرفروش لوازم الکترونیکی است که در حال حاضر در بازار رقابت، جایگاه ویژه ای پیدا کرده و روز به روز به مشتریان آن افزوده می شود. این برند متعلق به یک کمپانی چینی است که محصولات خود را با کیفیتی بسیار بالا اما با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد.

یکی از محصولات کمپانی شیائومی که طرفداران بسیاری به سوی خود جلب نموده، دستبند هوشمند سلامت است. این محصول در واقع به عنوان یک وسیله همیشه همراه می تواند اطلاعاتی نظیر تعداد قدم ها، وضعیت ضربان قلب، مقدار مسافت طی شده، کالری مصرف شده، کیفیت خواب شبانه، نمایش ساعت،  تماس های صوتی، پیام های متنی، پیام های هشدار و ... را در اختیار افراد قرار دهد.

بند دستنبد هوشمند شیائومی از سیلیکون ساخته شده و به آسانی بر روی دست بسته می شود. قفل این دستبندها را می توان به راحتی باز و بسته کرد و اندازه بند را با توجه به مچ تنظیم نمود. بر روی قسمتی از این بند سیلیکونی یک صفحه شیشه ای با کلید لمسی قرار گرفته و پارامترهایی که بر روی آن نمایش داده می شوند به وسیله اپلیکشن قابل انتخاب هستند.

استفاده از دستبند سلامت شیائومی بسیار آسان است و از طریق دکمه لمسی که بر روی آن قرار گرفته می توان موارد قابل نمایش بر روی صفحه را تغییر داد. مدل های دستبند شیائومی متنوع می باشند و هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارند. برخی از آن ها دارای صفحه نمایشگر بزرگ تر و رزولوشن بهتر هستند و برخی دیگر ظریف تر می باشند. این دستبندها نه تنها به شما اجازه می دهند پیام های خود را بخوانید بلکه می توانید به آن ها پاسخ داده و یا تماس برقرار کنید.  یکی از قابلیت های جدید این دستبندها امکان پیش بینی وضعیت آب و هواست که نسخه های قبلی فاقد این کارایی هستند.

مچ بند شیائومی در مدل های Mi Band 1، Mi Band 2 و Mi Band 3 تولید و به بازار عرضه می شوند و هر کدام ویژگی ها و کارایی های خود را دارند. اما در حال حاضر دستبند Mi Band 3 جدیدترن و پیشرفته ترین مچ بندهای شیائومی به شمار می آید که در رنگ های قرمز، مشکی و آبی تولید می گردد. البته همانند مدل های قبلی می توان طبق سلیقه، بند آن را با رنگ دلخواه تعویض نمود. دستبند هوشمند Mi Band 3 در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و باتری آن آسیب نخواهد دید. ظرفیت باتری این مدل دستبند شیائومی بالا بوده و در مقایسه با مدل Mi Band 2 پنجاه درصد توان آن بیشتر شده است. کمپانی شیائومی اعلام کرده که اگر این مدل دستبند یک بار شارژ شود نزدیک به بیست روز می توان از آن استفاده نمود.

بر روی دستبندهای شیائومی انواع تست ها نظیر پرتاب از ارتفاع، دمای بالا، دمای پایین، خوردگی و زنگ زدگی، ضد آب بودن، ضد گرد و غبار، ضد ضربه و ... انجام شده و از هر نظر دستبندی مطمئن برای استفاده می باشد.

دستبند هوشمند سلامت که توسط برند شیائومی ساخته می شود از قابلیت های لازم برخوردار است و با خیالی آسوده می توان آن را خریداری نمود. شما هموطنان گرامی می توانید برای خرید شیائومی از فروشگاه شیائومی شاپ دیدن فرمایید.

**محتوای تبلیغاتی**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس