کد خبر 975237
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
بررسی واگذاری آپارتمان به نمایندگان در هیئت‌رئیسه مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از بررسی واگذاری آپارتمان به تعدادی از نمایندگان در جلسه این هیئت خبر داد و گفت: این ادعا می‌تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی روند استیضاح‌ها در مجلس داشته باشد.

به گزارش مشرق، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر انصراف تعدادی نمایندگان مجلس از استیضاح در ازای دریافت آپارتمان در این هیئت خبر داد.

وی افزود: این ادعای یکی از نمایندگان مجلس، بسیار سنگین است و می‌تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی روند استیضاح‌ها، تحقیق و تفحص‌ها و سؤال از وزرا در مجلس داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده تا مستندات نماینده‌ای که ادعای دریافت آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا را مطرح کرده، در جلسه امروز(دوشنبه، 24 تیر) هیئت‌رئیسه مجلس بررسی شود.

چندی پیش ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در گفت‌وگویی ادعا کرده بود که تعدادی از نمایندگان مجلس در ازای دریافت آپارتمان، از استیضاح وزرای دولت منصرف شده‌اند و اسناد و مدارک آن را به شورای نگهبان ارائه شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    1 0
    واقعا مردم را دراگوش می بینند؟!! اگر واقعا درخواست غیر قانونی نبوده اول بگویید آن دو نماینده کی بودند؟ ثانیا وزرا کی بودند؟ ثالثا آیا آپارتمان داده شد یا خیر؟ رابعا آیا پولی رد وبدل شده؟ خامسا نماینده تحت چه عنوانی مستقیما از وزیر درخواست آپارتمان کرده؟ سادسا هیئت رئیسه علت درخواست را چی دیده غیر از بده بستان؟ ضمنا بازهم معلوم شد اصل موضوع آپارتمان مثل بقیه موارد که تکذیب می شد صحت داره!! سایتهای تکذیب کننده یک عذرخواهی دیگه بدهکار شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس