کد خبر 974979
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
نیمار

اداره مالیات اسپانیا نیمار را به 35 میلیون یورو فرار مالیاتی متهم کرده است تا راه بازگشت او به بارسلونا دشوارتر شود.

به گزارش مشرق، نیمار بی تاب بازگشت به لالیگا و بازی با پیراهن بارسلونا است ولی مسیر بازگشت او ناهموارتر از همیشه به نظر می رسد. اگر پی اس جی برای جدایی او رقم گزافی می خواهد و بارسا هم هنوز موضعی روشن در این زمینه اعلام نکرده، امروز اداره مالیات اسپانیا نیز نیمار را به 35 میلیون یورو فرار مالیاتی متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

نیمار باز هم جنجال ساز شد

چندی پیش تحقیقات در مورد مالیات های پرداخت شده نیمار در دوران 4 ساله حضورش در بارسا شروع شد و انتقال او در سال 2017 به پی اس جی نیز به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت و نتیجه این تحقیقات امروز اعلام شد.

اداره مالیات اسپانیا خواهان دریافت 35 میلیون یورو از نیمار شده و این ستاره برزیلی را به فرار مالیاتی متهم کرده است. گویا نیمار در آخرین سال حضورش در بارسا که 183 روز در اسپانیا اقامت داشت، فرم اداره مالیات را تکمیل نکرده و پی اس جی نیز اطلاعاتی ناقص در مورد انتقال نیمار به اداره مالیات ارائه کرده است.

اداره مالیات اسپانیا به دادگاه شماره 15 بارسلونا شکایت کرده است و ستاره برزیلی حالا باید در این زمینه پاسخگو باشد. او با همان اتهام مشابه مسی و رونالدو روبرو شده و اگر با اداره مالیات به توافق نرسد، باید راهی دادگاه شود.

به این ترتیب مسیر بازگشت نیمار به بارسا سخت بود و حالا سخت تر از گذشته نیز شده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس