سهراب مرادی

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: نه یک پزشک، بلکه کمیسیون پزشکی لازم است که در مورد سهراب مرادی نظر تخصصی بدهد.

به گزارش مشرق، داوود باقری در خصوص آسیب دیدگی اخیر سهراب مرادی اظهار داشت: سهراب دچار دررفتگی کتف شد و چون جا انداختنش درد داشت به اتاق عمل رفت و بیهوشی سبکی گرفت تا کتفش جا انداخته شود.

وی در مورد دلیل ایجاد آسیب دیدگی مجدد تصریح کرد: او قرار نبود تمرین کند چون در مرحله بازتوانی بود. حالا هم باید MRI بدهد تا وضعیتش به صورت دقیق مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

کار قهرمان المپیک ایران به جراحی کشید

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه آیا مرادی جهانی تایلند را به صورت قطعی از دست داده است؟ گفت: هنوز مشخص نیست. داستان جهانی‌اش به کنار، بگذارید ببینیم وضعیت کتفش چطور است. سلامتی‌اش از هر چیزی مهمتر است. اینکه آینده چه خواهد شد به بررسی بیشتر نیاز دارد. نه یک پزشک، بلکه کمیسیون پزشکی لازم است که در مورد او نظر تخصصی بدهد.

باقری ادامه داد: همانطور که پشت هر موفقیتی یک تیم است که زحمت می‌کشد، اینجا هم یک تیم تخصصی لازم است که کار را بررسی کند و خیلی صریح و واضح بدانیم وضعیت سهراب چطور است. نبود یک تیم تخصصی در کار ایجاد مشکل خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس