کد خبر 974061
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
سریال گاندو

تهیه‌کننده سریال گاندو از تولید فصل دوم این سریال خبر داد و نویسنده فیلمنامه این اثر نیز تأکید کرد: داستان این سریال صددرصد واقعی است.

به گزارش مشرق، پیام دهکردی، بازیگر نقش مایکل در سریال گاندو در نشست خبری این سریال گفت: من نقش جیسون رضائیان را بازی نکردم من نقش تمام خائنان این سرزمین را بازی کردم که یا از ایران رفته‌اند یا هنوز در کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

قدردانی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس از سازندگان «گاندو»


وی افزود: امثال گاندو باید زودتر ساخته می‌شد تا خواب دزدان و خائنان را آشفته کند. گاندو نشان داد می‌توان ظاهری موجه داشت اما خائن به ملت و کشور بود.


دهکردی ادامه داد:سریال «گاندو» فقط ۲۰ درصد از هیولاهای تغذیه شده از خارج از کشور را نشان داد. مردم تشنه صداقت و شفافیت هستند و گاندو این کار را با موفقیت انجام داد.


مجتبی امینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «گاندو» نیز در نشست خبری این سریال با بیان اینکه این سریال با تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که برای ما داشت سرانجام به سرمنزل مقصود رسید، گفت: ما گاهی ذهنمان درگیر بود که کار چگونه پخش خواهد شد و حالا خیال‌مان راحت است که کار تمام شده است و سربلند شدیم.


وی افزود: بخش‌های فصل دوم «گاندو» را طراحی کرده‌ایم. در همین ارتباط ما چندین سوژه را انتخاب کرده‌ایم که به آن بپردازیم چراکه این موضوع‌ها دغدغه مردم است و این سوژه‌ها اولویت سریال گاندو را مشخص خواهد کرد. ما فقط به آن دسته از دوستان می‌گوییم که عملکرد خود را درست کنند.


 تهیه‌کننده سریال «گاندو» درباره صحبت‌های روز گذشته سخنگوی وزارت امورخارجه درباره تکمیل نبودن اسناد امنیتی سریال «گاندو» گفت: هیچ نهادی نمی‌تواند ادعا کند که اطلاعاتش از سپاه درباره پرونده جیسون رضاییان کامل‌تر است.


امینی با بیان اینکه مزدی که از مردم گرفتیم شگفت‌آور است افزود: این موضوع نشان می‌دهد که اگر حرفی از دل برآید، لاجرم بردل نشیند.


وی همچنین گفت: این سریال براساس یک پرونده واقعی بود و همه اتفاقات از سوی سپاه پاسداران رقم خورده و اطلاعات محرمانه‌ای به ما نرسیده است و آن چیزی که قابل تصویر بوده را دراماتیزه کردیم.


آرش قادری، نویسنده فیلمنامه «گاندو» نیز در این نشست اظهار داشت: ما کارمان براساس یک پرونده واقعی بود، اما ما برای درام و قصه مجموعه نیاز به داستان داشتیم. در پرونده جیسون رضاییان همه اتفاقاتی که شاهد بودید مو به مو رقم خورده است. 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    7 0
    خیای خوبه فقط مثل ماجرای نیمروز که اغاز این نوع حرکت بود،صحنه های امشن را زیادتر کنن
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    16 4
    بله دیگه صدای همه خائنان که اتفاقا مسئولیت های مهمی هم دارن خیر سرشو در اومده
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    12 1
    فوری منتظریم. جز بعضی ها دروامده.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    12 2
    دمتون گرم
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    3 22
    اگر واقعی بود از تلویزیون دولتی پخش نمیشد.
  • علی GB ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    15 3
    دمت گرم آقای دهکردی. ارادتم به شما صدچندان شــد. خدا پشت و پناهت
  • سید عباس دیبا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    16 5
    بسیارخوب بود ولی دیر انجام شد کاش صدا وسرما سالها قبل این کار شده بود و باید ادامه داشته باشد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    10 2
    درود بر گاندو
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    6 1
    احسنت.
  • رضا IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    7 1
    با سلام سریال واقعا عالی بود.تنها سریالی بود که تو این چندسال واقعا به دل نشست دمتون گرم خسته نباشد
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    6 1
    قسمت دوم به موضوع اقازاده ها باید بپردازه که پول دریافتی از امریکا را در کانادا یا امریکا در چه بخشی سرمایه گذاری کردند و چقدر به ریش مردم ساده خندید
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    0 5
    این همه هزینه کردند فیلم ساختند همین اطلاعات و دریافت پول از امریکا و .... به وسیله تلگرام اطلاع رسانی شد. اقایون اول کتمان کردند و تلگرام فیلتر کردند بعد خودشون همون اطلاعات با دستکاری جهت دار به صورت فیلم به اطلاع مردم رسودند.
  • ایران IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    1 0
    با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی بچه های گاندو از پشت صحنه تا جلوی دوربین برای همتون آرزوی سلامتی دارم با بازی خوبتون اقتدار ایران اسلامی را به معنی واقعی کلمه ی( قدرت ) به تصویر کشیدید منتظر فصل های بعدی هم هستیم. دستتون درد نکنه و با تشکر.
  • مژگان NL ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    3 0
    اگر این شفاف سازیها و افشاگریها ادامه پیدا کنه انشاالله به زودی زود شاهد ریشه کن شدن تمام این به اصطلاح اصلاح طلبا و به معنای واقعی افساد طلبا در مملکتمون خواهیم بود به امید روزی که شاهد خواری و ذلتشون باشیم و روزی برسه که مجبور بشن با قیافه بزک شده از مملکت فرار کنن و به زباله دان تاریخ بپیوندن
  • رضاشاه US ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 1
    من یک مشروطه خواه هستم. از دیدن این سریال لذت بردم. چند دیالوگ خیلی مهم داشت. یکی اون که ناکارآمدی خودمون رو نباید بگذاریم به حساب اینکه ایران جای ملتهبی هست و سر پیچ خطرناکی هستیم. من برای اولین بار ملی گرایی رو در سپاه دیدم. امیدوارم این ملی گرایی درست و واقعی باشه و مانع برجام های موشکی و منطقه ای بشه. بچه هایی که شب و روز در تلاش برای امنیت ملی هستند باید به سمت آشتی ملی و حکومت ملی برن و تواما از توان موشکی و منطقه ای و حتی اتمی کشور دفاع کنیم. اینبار همه باهم به جز خاینین و دزد ها و کرم زاده ها بقیه. پاینده ایران جاوید یه نفر
  • آرش US ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    3 0
    سریالش واقعا قشنگ بود و بیننده رو پای تلویزیون میخ کوب می کرد.ولی ای کاش صحنه های اکشن بیشتری به سریال اضافه کنین.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    3 0
    واقعا سریال جذابی بود و خیلی لذت بردیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس