اسماعیل حسن زاده

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص پرونده سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص اظهارات مسئولان پرسپولیس و سپاهان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که وقتی رأیی علیه اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌شود، کسی که محکوم شده است حق دارد با اعتراض به رأی، رسیدگی در مرحله تجدید نظر را از کمیته استیناف درخواست کند و مصاحبه‌های تنش‌زا و غیر متعارف که می‌تواند خودش پرونده جداگانه تلقی شود، شایسته مقامات باشگاه‌ها نیست.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند تابش از رای کمیته انضباطی

وی ادامه داد: البته در مورد پرونده این دو باشگاه هنوز بخش‌های دیگری مانده است. از جمله موضوع خسارت‌های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رأی صادر خواهد شد. پس تقاضا داریم مقامات محترم هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات، اعتراضات خود را از روش‌های قانونی به مراجع مربوطه منعکس کنند و از هرگونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است پرهیز کنند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از مقامات هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت‌ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند و اگر این مصاحبه‌ها که دربردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح بشود باید پاسخگو باشند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس