کد خبر 972963
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
سعید فتاحی

سعید فتاحی درباره محرومیت ۲ ساله خودش و ۵ ساله بهاروند به دلیل حواشی فینال جام حذفی گفت: براساس ماده ۵۱ آئین نامه کمیته اخلاق فدراسیون، آرای این کمیته با نامه دبیرکل از طریق دبیرخانه باید ابلاغ شود.

به گزارش مشرق، او ادامه داد: الان هم اعلام می‌کنم براساس همین ماده و ماده ۲۶ که در آن به صراحت اعلام شده است اعضا و کارکنان این کمیته باید از محتویات پرونده، تحقیق‌ها و تصمیم‌های اخذ شده حفاظت کنند و در صورت لغو این موارد هر فرد یا کمیته‌ای که تخلف کرده باشد از سوی کمیته انضباطی تعلیق خواهد شد تا در نشست بعدی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این تخلف تصمیم گیری شود.

فتاحی افزود: من همان شب بازی پرسپولیس و داماش گیلانیان هم گفتم کمیته اخلاق خودش تخلف کرده و باید اطلاعیه و رای را از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام کند نه از طریق چند خبرگزاری خاص.

او ادامه داد: ضمنا من در دفاعیاتم در کمیته اخلاق صراحتا اعلام کردم کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی به تاخیر در شروع یک بازی را ندارد و این امر در صلاحیت کمیته انضباطی است.

فتاحی افزود: تمام صحبت‌های من براساس قانون و آئین نامه خود کمیته اخلاق است و از رئیس این کمیته توقع دارم به عنوان مرد قانون و یک قاضی باتجربه قوانین آئین نامه کمیته اخلاق را رعایت کند.

او در پایان اظهار داشت: هیچکس بالاتر از قانون نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس