کد خبر 972706
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
جف بزوس

دادگاه ایالت سیاتل آمریکا حکم نهایی طلاق ثروتمندترین مرد جهان با همسرش را صادر کرد. وی باید ۳۸.۳ میلیارد دلار از دارایی‌های خود را به همسرش بدهد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دادگاه ایالت سیاتل آمریکا حکم نهایی طلاق ثروتمندترین مرد جهان و همسرش را صادر کرد.

جف بزوس، سهامدار عمده شرکت آمازون و ثروتمندترین مرد جهان، باید برای طلاق ۳۸.۳ میلیارد دلار از دارایی‌هایش را به همسرش تسلیم کند.

با کسر این ۳۸.۳ میلیارد دلار دارایی‌های بزوس به ۱۱۴.۸ میلیارد دلار خواهد رسید اما وی همچنان ثروتمندترین مرد جهان باقی خواهد ماند.

مکنزی بزوس، همسر بزوس که ۲۵ سال با یکدیگر زندگی کردند، اعلام کرده است که بخش عمده ای از این پول را به یک موسسه خیریه که توسط دو سرمایه دار دیگر یعنی وارن بافت،‌ سرمایه‌دار معروف آمریکایی،‌ و بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت، تأسیس شده است خواهد بخشید.

دادگاه قرار است بخشی از سهام شرکت آمازون را که در اختیار بزوس است به مکنزی منتقل کند.

با انتقال این حجم سهام شرکت آمازون مکنزی به یکی از سهامداران عمده شرکت تبدیل خواهد شد و بزوس نیز اعلام کرده به وی حق رأی اعطا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    9 0
    حجم پول اینقدر زیاده که آدم مبهوت میمونه! ولی این پولها چجوری میان که چجوری میرن!
  • CA ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 4
    البته جف بزوس گفته بود که روزی آمازون ورشکست خواهد شد و بایستی سعی کنیم که این ورشکستگی را عقب بیندازیم. علت این طلاق مصلحتی هم همین هست چون مالیات ها از ماه اکتبر برای پولدارها بالا خواهد رفت و شرکت های غول پیکر بخصوص سایبری به اندازه واقعی شان شروع به انقباض خواهند کرد. یا اینکه فیس بوک به جز یک میلیارد دلار به همه را به خیریه بخشیده آیا یک واقعیت هست چون این پولها توسط هم رئیس و رئسا دارد همچنان کنترل میشود چون خیریه مالیات ندارد بنابراین به نوعی سرمایه گذلری جدید انجام داده اند ولی اینکه در ایران به اطلاعات تلفن مردم تروریست های سایبری دسترسی داشته باشند و با روان زن ها بازی کنند و باعث طلاق شوند یک مساله دیگه هست. شما جواب این خیل عظیم را چه میخواهید بدهید. آیا با فاشیسم میشه کشور اداره کرد! فاشیسم زمانی کاربرد دارد که مردم منبع آن و علت آن را ندانند. لااقل این سایبری هایی که در ایران فعال هستند را جلویشان را بگیرید که الان بهشت پول بلاک چین برای خودشان دارند درست میکنند با میلیارد میلیارد دلار پول!!!! فاشیسم تا کجا !!!! مسئولیت این همه فاشیسم را چه کسی میخواهد قبول کند!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
      8 0
      با این حجم از اطلاعات شما اگه متونی شماره تلفن این خانم رابده من
  • بنده خدا TR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    10 0
    این همه پول!! فکر کنم رکورد گرانترین طلاق تاریخ رو تا ابد مال خودشون کنن. اون سه دهم میلیارد دلار از ۳۸/۳ که سهم زنه هست یعنی ۳۰۰ میلیون دلار به پول ما میشه ۴۰۰۰ میلیارد تومن!!!!!!! این فقط خرده پول طلاقش هست!!!! ۳۸ میلیارد دلار بقیش پیشکش خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    4 0
    سرکار خانم بزوس // سلام علیکم /// ضمن عرض ادب و احترام اینجانب نیازمند صدملیون دلار هستم اکنون که آن عزیز بزرگوار در امور خیر پیشقدم و پیشدست می باشند امیدوارم این حقیر مستاجر را مورد عنایت خود قرار دهید /// با ادای احترام //شماره حساب 00000888899997777 است //ضمنا لطف کنید از طریق تلگرام واتس آپ توییتر و ... واریز وجه را اطلاع دهید /// بعدازظهر میرم دنبال خانه
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 0
    ببین زنه چیکار کرده حاضره 40 میلیارد دلار بده از شرش خلاص بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس