کد خبر 972331
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
زلزله گتوند را لرزاند

فرماندار دامغان از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر در این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های امدادی در منطقه حضور دارند.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران از بامداد امروز تاکنون ۳ زمین لرزه دامغان را لرزانده است.

بیشتر بخوانید:

 ساعت ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه بامداد زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۳ ریشتر، ساعت ۳۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه بامداد زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۹ ریشتر، ساعت ۵۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه بامداد   زمین لرزه ای به بزرگی ۲/۵ ریشتر، این شهر را لرزاند.

علی اصغر مجد ضمن اشاره به وقوع زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در ساعت ۳۹ دقیقه بامداد جمعه دامغان، تاکید کرد: در پی وقوع ۱۸ زمین لرزه در این شهرستان  از صبح پنج شنبه تا کنون اکیپ های امدادی در منطقه و کانون زلزله و روستاهای حومه دامغان حضور دارند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران تا کنون بیش از ۲۰ زمین لرزه را در دامغان ثبت کرده است، تاکید داشت: بزرگترین این زمین لرزه ها ۴.۷ و ۴.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین بوده اند.

مجد بیان کرد: ستاد مدیریت بحران و شورای تامین دامغان در آماده باش کامل و در منطقه حضور دارند و لذا مردم نباید نگران باشند چرا که تمهیدات لازم با حضور اکیپ های خدماتی و امدادی صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    2 0
    وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ...بزرگترین زمین لرزه ای که در ایران اتفاق افتاد از سمنان بود که هَزاران هَزار ریشتر بود .در حقیقت با ریش به کل اقتصاد و تولید و فرهنگ...تر زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس