کد خبر 972044
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
دخیا

باشگاه منچستریونایتد بهترین قراردادی که تاکنون به یک دروازه بان پیشنهاد شده را به داوید دخیا ارائه داده است.

به گزارش مشرق، وضعیت داوید دخیا در منچستریونایتد همچنان مبهم است. منچستریونایتد چندی پیش به صورت خودکار قرارداد دروازه بان اسپانیایی را یک فصل دیگر تمدید کرد و اگر نتواند در یک سال پیش رو او را به تمدید متقاعد کند، ریسک این وجود دارد که دخیا به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود.

بیشتر بخوانید:

دخیا با منچستریونایتد تمدید می‌کند؟

در همین رابطه امروز بی بی سی ادعا کرد که سران یونایتد پیشرفت‌های خوبی در مذاکره با دخیا داشته اند و گویا آخرین پیشنهاد آنها توانسته گلر اسپانیایی را به تمدید راضی کند.

اگر دخیا تن به تمدید قرارداد دهد، دستمزدی بالاتر از هر دروازه بان دیگری در دنیا دریافت خواهد کرد؛ با این حال همچنان الکسیس سانچس با ۳۹۰ هزار پوند در هفته، نفر شماره یک شیاطین سرخ از حیث دستمزد باقی خواهد ماند.

اولکه گنار سولسشر، سرمربی یونایتد به سران باشگاه اعلام کرده است که تمدید با دخیا نقشی اساسی در پروژه بازسازی تیم دارد و اینکه تحت هر شرایطی دخیا را به ماندن برای سال‌های بیشتر متقاعد کنند.

دخیا سال ۲۰۱۵ تا آستانه پیوستن به رئال پیش رفته بود اما به دلیل مشکلات اداری در آخرین ساعات انتقال او منتفی شد. او در ۵ سال گذشته ۴ بار عنوان بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران را کسب کرده است و با اینکه فصل گذشته فصل خوبی برای او نبود اما همچنان مورد اعتماد هواداران و هم تیمی‌هایش قرار دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس