کد خبر 970433
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
ایسکو

ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، داوید سیلوا، هافک باتجربه و اسپانیایی سیتیزن ها دیشب مدعی شد در پایان فصل بعد برای همیشه از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد و دوران ۱۰ ساله حضور وی در استادیوم اتحاد به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت عجیب بدترین خرید گواردیولا برای بارسا

بر همین اساس نشریه مارکا مدعی شد پپ گواردیولا از سران تیمش خواسته مقدمات حضور ایسکو، هافبک خلاق و تکنیکی رئال مادرید را فراهم کنند. سبک بازی ایسکو شباهت زیادی به داوید سیلوا دارد و وی می‌تواند برای چندین فصل خط میانی سیتیزن ها را بیمه کند.

البته در قرارداد ایسکو با رئال مادرید بند آزادسازی ۵۰۰ میلیون یورویی وجود دارد و قطعاً سیتی نمی‌خواهد چنین رقمی را برای خرید وی پرداخت کند. با توجه به ریخت و پاش های تابستانی رئال مادرید، این تیم نیاز به حداقل ۱۰۰ میلیون یورو فروش بازیکن دارد و با توجه به عدم وجود مشتری برای گرت بیل، شاید فروش ایسکو راه حل پیش پای فلورنتینو پرز باشد.

ایسکو فصل قبل بازی‌های زیادی را از روی نیمکت تماشا کرد و به همین دلیل امکان جدایی وی کم نخواهد بود. با ورود ادن هازارد، ستاره ۲۸ ساله و بلژیکی، شرایط برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برای ایسکو دشوارتر از قبل نیز خواهد شد و ممکن است همین موضوع وی را علاقمند به انتقال به سیتی و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا کند.

ایسکو تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد اما ممکن است یک پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی از سوی مدیران سیتی وی را برای فصل بعد راهی لیگ برتر کند.

سیتی در تابستان امسال هنوز هیچ خرید بزرگی انجام نداده است. اما اخبار موید آن است که احتمالاً رودری، هافبک اتلتیکومادرید با مبلغ ۷۰ میلیون یورو راهی سیتی خواهد شد اما به نظر می‌رسد جذب ایسکو، مهم‌ترین پروژه تابستانی این تیم باشد.

اگر زیدان موضع خود در مورد حضور ایسکو در ترکیب ثابت را به گوش وی رسانده، اما مشکلات مالی و نیاز رئال مادرید به فروش در نهایت ممکن است باعث جدایی وی و انتقال به لیگ برتر شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس