سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه طرح مباحثی همچون جنگ و سایه جنگ ساخته و پرداخته غرب است، گفت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که صبح امروز (چهارشنبه) به منظور افتتاح پل منطقه سیل زده ماژین به ایلام سفر کرده است، در جمع خبرنگاران با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز فوق پیشرفته آمریکایی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: در قضیه انهدام پهپاد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند و یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهپاد عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

شاید یک ژنرال آمریکایی اشتباه کرده است / در صورت تکرار تجاوز پاسخ ما نیز تکرار می‌شود

وی با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط نیروی هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگان دیگری هم در منطقه قرار داشت، همین کار نیروی هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها طبق معمول به هشدارهای فرماندهان و مسئولان کشور ما توجهی نکردند و آن را رجز خوانی تلقی می‌کردند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی امروز کشور جنگ اقتصادی است و در این شرایط همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شوند که مشکلات حل شود.

وی طرح مباحثی همچون جنگ نظامی و سایه جنگ را ساخته و پرداخته غرب عنوان و تصریح کرد: به رغم طرح این موضوعات اراده‌ای در دشمن وجود ندارد و امروز نیز این قضیه بر همگان ثابت شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    12 1
    آفرین سردار حاجی زاده باید دشمن را از تجاوز به حریم کشور پشیمان کرد که سپاه با اقتدار این کار راانجام داد. اما در اقتصادی دست هایی درکار است. نمی خواهند مشکلات .مردم حل بشه. وباز شدن گره اقتصاد ی کشور به مزاکره با غرب پیوند میزنند
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      2 0
      سلام خدا بر سردار دلیر اسلام
  • یک ارتشی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    11 2
    به به خوشم اومد از این همه شهامت ایرانی. همه با هم برادریم
  • یک نفر IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    5 6
    ببین داداش من خودم مخالف این رژیمم اما اماده جنگ هستم با امریکایی ها
    • نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      2 8
      تو غلط کردی مخالف رژیمی آقا اینو بگیرید اعدامش کنید .
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      2 4
      افرین منم مخالف رژیمم
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    5 13
    خاک بر سرتان مردم نان مدارند بخورن همه در محله ما در حال مردن هستند
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      2 3
      بمیر
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      4 1
      البته مشکلات مردم فعلا به کنار،شما کدوم منطقه زمانی ایران هستید،که همه در حال مرگ هستن؟!
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    6 1
    ایا هیچ فکر کرده ایم که ما مردم خودمان در به وجود آمدن وضع موجود. مقصر هستیم. چون تحت تأثیر جو های روانی قرار گرفته. درزمان انتخابات نمیتوا نیم. فرد اصلح را انتخاب نماییم
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    6 2
    ایران اجازه ورود هیچ نیروئی به منطقه را نباید دهد ، جلوی کشتی جنگی گرفته شود و از مناطق تحت تیر رس خارج شوند تاورودی دریای عمان و همینطور ازراه هوا به کشورهای همسایه هیچ نیروی خصمی ورود نداشته باشه . باید تحمیل کنیم نظرمون را . راه دیگری نیست ، دنیا هم با ایران خواهد بود اعمال قدرت بکنین ، مردم منطقه با ایران همراهند ، هر چه زودتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس