کد خبر 969904
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کولیبالی

موسی کولیبالی مدافع مدافع بلند قامت فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با قراردادی به مدت دو فصل به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با مدافع مستقیم مستحکم و باتجربه فوتبال کشورمان امضاء شد.

موسی کولیبالی پس از عقد قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه باشگاه خوب و حرفه ای فولاد خوزستان پیوستم. این باشگاه مربی بسیار خوبی دارد و من آمده ام که در کنار زحمات کادر فنی و سایر بازیکنان به این تیم کمک کنم.

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان باشگاه بزرگی است و با سایر تیم ها فرق دارد. باشگاه بزرگ بازیکن حرفه ای می‌خواهد. من فصل گذشته در بیشتر بازی های لیگ حضور داشتم و می دانم تماشاگران فولاد چه چیزی می خواهند. به نظر من این باشگاه به حمایت هوادارانش نیاز دارد و می تواند با کمک آنها در لیگ نوزدهم نتیجه بسیار خوبی کسب کند.

این قرارداد در حالی رسماً اعلام شد که روز گذشته باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرده بود که این بازیکن مالیایی با عقد قراردادی یک ساله در این تیم ماندگار شده بود.

تصویر قرارداد باشگاه نفت مسجد سلیمان با کولیبالی را در زیر مشاهده کنید؛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس