کد خبر 969901
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
سیل زدگان

تعدادی از شهروندان پلدختری از روند صدور شناسنامه برای سیل زدگان اظهار نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی مسوولان به رفع مشکل موجود شدند.

به گزارش مشرق، تعدادی از شهروندان پلدختری در تماس با خبرنگار فارس از روند صدور شناسنامه برای سیل زدگان اظهار نارضایتی کردند و خواستار رسیدگی مسوولان به رفع مشکل موجود شدند.

یکی از این شهروندان گفت: بنابر برنامه اتخاذ شده سازمان ثبت احوال کشور در رابطه با اسناد هویتی سیل زدگان و صدور شناسنامه رایگان در یک روز، برای افرادی که شناسنامه آنها در جریان سیل از بین رفته، به اداره ثبت احوال شهرستان پلدختر مراجعه کردیم.

بیشتر بخوانید:

دولت چند میلیارد برای جبران خسارت سیل اختصاص داد؟

۵۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان خراسان رضوی اهدا شد

وی افزود: وقتی نامه فرمانداری را با امضا معاون فرماندار پلدختر به ثبت احوال می‌بریم متاسفانه مورد تایید مدیریت این اداره نیست و مجبور میشویم با متحمل شدن هزینه‌های جانبی مجدد به فرمانداری برای امضا شخص فرماندار مراجعه کنیم که گاهی اوقات وی در محل حضور ندارد و در بلاتکلیفی عجیبی می‌مانیم.

این شهروند پلدختری عنوان کرد: در چنین شرایطی یک فرد سیل زده که ممکن است روستایی نیز
باشد برای دریافت شناسنامه طی چند روز، مجبور به پیمودن مسافت روستا تا شهر و بالعکس، اتلاف وقت، صرف انرژی، متحمل هزینه ایاب و ذهاب و مخاطره جاده مزید بر علت شود.

وی یادآور شد: این در حالی است که پیش از این روال دریافت شناسنامه رایگان برای سیل زدگان به راحتی و سهولت و بدون طی مراحل بورکراسی انجام می‌شد، اما اکنون این روال موجب سردرگمی و بلاتکلیفی مردم سیل زده پلدختر شده است.

بنا برا گزارش خبرنگار تعدادی دیگر از شهروندان سیل زده نیز این مشکل را اعلام کرده و خواستار رفع ان شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس