نیمار

نشریه کاتالونیایی خبر از توافق ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن با باشگاه بارسلونا داد.

به گزارش مشرق، نیمار که گفته می‌شود برای بازگشت به بارسلونا لحظه‌شماری می‌کند، در فکر ترک پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان است. نشریه کاتالونیایی «اسپورت» اکنون خبر می‌دهد که نیمار با مدیران باشگاه بارسلونا برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده و حتی حاضر شده در دستمزد سالیانه‌اش که در حال حاضر ۳۰ میلیون یورو است، تخفیف دهد تا بازگشتش به نوکمپ نهایی شود.

بیشتر بخوانید:

پیام واتس‌اپی نیمار به بارسایی‌ها: برمی‌گردم

نیمار دو سال پیش در انتقال پر سر و صدایی در ازای پرداخته شدن رقم فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به PSG ملحق شد. گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که این ستاره برزیلی از اینکه بارسلونا را ترک کرده پشیمان است. مهاجم پیشین بارسا که در دو فصل اخیر ۵۱ گل در ۵۸ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند بارسلونا برای بازگرداندن نیمار ۲۷ ساله به نوکمپ حاضر است ۱۰۰ میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن بپردازد و فیلیپه کوتینیو را هم این باشگاه فرانسوی بدهد. نشریه «پاریزین» فرانسه اما مدعی شده پاری‌سن‌ژرمن نیمار را با رقمی کمتر از ۳۰۰ میلیون یورو انتقال نخواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس