کد خبر 969415
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
سردار رحیمی نمایه

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: حداقل وظیفه ما به عنوان فرمانده و مسؤول در پلیس پایتخت، دفاع از حقوق و شخصیت همکارانمان به عنوان مجریان و ضابطان قانونی در حین انجام وظیفه است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درخصوص بحث صیانت و دفاع از ماموران پلیس در ماموریت‌های محوله اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس است که امنیت بی‌نظیری در پایتخت برقرار است.

فرمانده انتظامی تهران به ماموریت‌های متنوع و متکثر پلیس در شب و روز پرداخت و تصریح کرد: همکاران ما انواع و اقسام ماموریت‌ها را انجام می‌دهند و اینگونه نیست که ماموریتشان یکجانبه و یک بعدی باشد؛ مبارزه با سارقان، مواد فروشان و مزاحمان خیابانی و نوامیس و برقراری امنیت عمومی، انضباط اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه از جمله ابعاد مختلف ماموریت همکاران ما در پلیس‌های تخصصی است.

بیشتر بخوانید:

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: حداقل وظیفه ما به عنوان فرمانده و مسئول در پلیس پایتخت، دفاع از حقوق و شخصیت همکارانمان به عنوان مجریان و ضابطان قانونی در حین انجام وظیفه است.

وی با تاکید بر این مطلب که «پلیس هیچگاه در مقابل مردم نیست» و همواره خود را حامی و خدمتگذار مردم می‌داند، گفت: البته باید گفت پلیس با کسانی که قانون را زیر پا گذاشته و حقوق سایر شهروندان را تضییع می‌کنند با اقتدار و جدیت برخورد خواهد کرد.

سردار رحیمی در این خصوص که آیا حقوق و مزایای ماموران پلیس امنیت اخلاقی با توجه به هجمه‌ای که در برخورد با هنجارشکنان به آنها وارد می‌شود با سایر پلیس‌های تخصصی متفاوت است یا نه، اظهار داشت: حداقل حقوق کارکنان دولت را ماموران پلیس دریافت می‌کنند؛ اما با افتخار باید بگویم که علی‌رغم کمترین دستمزد با تمام وجود برای ایجاد امنیت و آرامش و انضباط اجتماعی برای مردم خدمت می‌کنند.

گفتنی است مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن است که تعدادی از هنجارشکنان در حین تذکر ماموران گشت امنیت اخلاقی همواره به ماموران بی‌احترامی کرده و با الفاظ زشت و رکیک ماموران را مورد خطاب قرار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    20 1
    داداش حکم تیر به مامورانتون بدهید مثل امریکا همه چیز حل میشه
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    7 0
    چه عجب ...
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    4 0
    پدر اینجور آدمایی که به پلیس و قانون توهین میکنن رو باید رد اورد
  • من IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    2 0
    به ماموران خدوم وظیفه شناس توهین نکنید به هنجار شکنان بی هویت و پست و خانواده بی غیرت آنان که اینطوری دخترانشان را در خیابان رها کرده اند باید توهین کرد و متا سفانه بعضی نمایندگان هم در این روزهای نزدیک انتخابات به خاطر یک رای خدمات ارزشمند نیرو ها را زیر سوال برده اند توهم قانون شکنی صد در صد نماینده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس