کد خبر 969310
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
طارق همام

هافبک عراقی استقلال در نخستین تمرین این تیم حضور پیدا نکرد و راهی ترکیه شد.

به گزارش مشرق، تمرینات پیش فصل تیم استقلال تهران از روز گذشته با حضور آندره‌آ استراماچونی آغاز شد که بازیکنان و تعدادی از خریدهای جدید نیز در آن حضور پیدا کردند، اما در این بین خبری از طارق همام نبود.

این هافبک عراقی که در اواخر لیگ هجدهم با تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال از این تیم کنار گذاشته شد، در پایان فصل و با اتمام کار مجیدی در استقلال اعلام کرد سال بعد در جمع آبی‌ها حضور خواهد یافت و به این تیم بازمی‌گردد.

همام طارق ۱۱ روز قبل در پیامی اینستاگرامی حضور دوباره‌اش در استقلال را اعلام نمود، اما روز گذشته در نخستین جلسه تمرینی این تیم حضور پیدا نکرد تا وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با آبی‌ها پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

رسن و طارق را از تیم ملی محروم کنید +عکس

این هافبک ملی پوش عراقی تاکنون پیام اینستاگرامی خود را حذف نکرده که این موضوع نشان می‌دهد او تمایل به ادامه همکاری با استقلال دارد، اما به نظر می‌رسد مسائلی همچون عدم پرداخت مطالبات گذشته موجب شده تا او فعلاً حاضر به شرکت در تمرینات نشود.

ظهر روز گذشته همسر همام طارق در اینستاگرام تصاویری منتشر کرد که نشان می‌داد این هافبک عراقی به همراه خانواده‌اش در حال سفر به ترکیه هستند و ساعاتی بعد، درست در زمان نخستین تمرین استقلال آنها در استانبول حضور داشتند.

تصاویر اینستاگرامی همسر طارق همام نشان می‌دهد سفر آنها به ترکیه تفریحی بوده، اما عدم حضور هافبک عراقی در تمرین استقلال این احتمال را نیز به وجود می‌آورد که ممکن است او شاید تصمیم به جدایی از آبی‌ها و رفتن به باشگاهی دیگر (شاید در ترکیه) بگیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس