۵۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان خراسان رضوی اهدا شد

رئیس هیأت مدیره بنیاد اجتماعی احسان از اهدای ۵۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شهرستان‌های کلات و بردسکن خبر داد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش؛ رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان امروز در آئین اهدای ۵۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شهرستانهای کلات و بردسکن که در مشهد مقدس و با حضور آیت‌الله علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برخی تصمیم‌های اشتباه در کشور یک دهک را درگیر فقر می‌کند.

وی درباره مدیریت‌های مختلف در بحران گفت: مدیریت پیش از بحران، مدیریت حین بحران و مدیریت پس از بحران، سه جزء مدیریت بحران هستند که در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیگیری می شوند.

بیشتر بخوانید:

رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان با اشاره به ضعف در مدیریت پیش از بحران در سیل اخیر و اینکه همیشه به فکر خشکسالی بوده‌ایم، تصریح کرد: در مدیریت حین بحران، تمامی مجموعه‌های امدادرسان خوش درخشیدند.
بذرپاش با تاکید بر اینکه همیشه مدیریت پس از بحران یادمان می‌رود و ضعف داریم، افزود: باید نهادهای حمایتی و اجتماعی در این زمینه وارد عمل شوند.

وی با اشاره عملی شدن قول‌ها و وعده‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جریان سیل اخیر خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار بسته لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان درباره اهداف ارسال بسته‌های لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده کشور گفت: رساندن نیازهای اولیه که منجر به تسکین آلام سیل‌زدگان شود و استفاده از اقلام ایرانی در بسته‌های لوازم خانگی از اهداف ارسال بسته‌های لوازم خانگی به این مناطق است.

بذرپاش ادامه داد: یکی از کارخانه‌هایی که در جریان تکمیل بسته‌های لوازم خانگی، شروع به فعالیت کرد، کارخانه یخچال‌سازی در استان لرستان بود؛ ۲۰۰ نفر مجدداً در این کارخانه مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه باید با میدان دادن به جوانان انقلابی و جهادی، بروکراسی اداری را خسته کنیم، تاکید کرد: گام دوم انقلاب اسلامی یعنی سپردن فعالیت‌ها به جوانان آتش‌به‌اختیار انقلابی.

رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خراسان رضوی فعالیت‌های زیادی انجام داده است، تصریح کرد: در بخش‌های مختلف اعم از درمانی، اهدای جهیزیه، وام‌های قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال‌های خرد و اجتماع‌محور و … در این استان فعالیت کرده‌ایم که کافی نیست.

بذرپاش با بیان اینکه باید همیشه در کنار مردم باشیم، گفت: امروز ۵۰۰ بسته لوازم خانگی به آسیب‌دیدگان سیل شهرستانهای کلات و بردسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدا می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس