کد خبر 969063
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
توضیحات «لاریجانی» درباره اصلاح ساختار بودجه

سخنگوی فراکسیون مستقلان جزئیات جلسه مشترک اعضای این فراکسیون با «لاریجانی» را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه صبح امروز (یکشنبه 2 تیر) این فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مهمان جلسه امروز اعضای فراکسیون مستقلان بود.

وی افزود: در جلسه مذکور مقرر شد تا نمایندگان در زمان باقی مانده تا پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی موضوعات مهم کشور از جمله مسکن، بانک‌ها، اشتغال و همچنین صندوق‌های بازنشستگی، را با حضور وزرا و مسئولان مربوطه بررسی و راهکارهایی نیز برای حل این مسائل ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی فراکسیون مستقلان با اشاره به ایراد شورای نگهبان نسبت به تبصره 16 لایحه بودجه کل کشور که مربوط به بخشودگی دریافت سود مرکب وام بانک‌ها بود، گفت: در جلسه امروز آقای لاریجانی اعلام کرد که در حال مذاکره با اعضای شورای نگهبان است تا با فراهم شدن شرایط، دریافت سود مرکب، وام‌ها، از سوی بانک‌ها لغو شود.

لاهوتی با اشاره به بررسی اصلاح ساختار بودجه کل کشور، اظهار داشت :رئیس مجلس  در این نشست گفت، لایحه اصلاح ساختار بودجه در دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس آماده است و باید هرچه سریعتر به مجلس ارسال شود، بنابراین پس از سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه، لایحه در دستور کار پارلمان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: همچنین لاریجانی لاریجانی در این جلسه تأکید کرد که طرح‌ها و لوایح باقی مانده در مجلس با اولویت‌بندی تا پایان دوره دهم پارلمان مورد بررسی و به نتیجه برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس