کد خبر 968950
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
بن سلمان و نتانیاهو

یک دیپلمات سعودی در گفت‌وگو با یک روزنامه صهیونیستی گفت که زمان جنگ با اسرائیل به سر رسیده است.

به گزارش مشرق، یک دیپلمات سعودی در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی "گلوبس" نوشت که عربستان، کشورهای عربی خلیج فارس، مصر و اردن معتقدند که زمان جنگ با اسرائیل به سر رسیده است و مزایای عادی‌سازی روابط با آن بسیار است.

بیشتر بخوانید: 

خیزش بحرینی‌ها در مخالفت با کنفرانس منامه

این دیپلمات سعودی گفت که فرصتی برای تحقق عادی سازی روابط با اسرائیل به وجود آمده است و امیدواریم که اسرائیل از این فرصت بهره ببرد.

این مسئول سعودی گفت که سفر رسمی یک مقام صهیونیست به عربستان قریب الوقوع است.

وی درباره معامله قرن که کنفرانس بحرین بخش اقتصادی آن به شمار می‌رود گفت که ملک سلمان و ولیعهد او تلاش می‌کنند فلسطینیان را به بررسی تحولات سیاسی و اقتصادی در چارچوب معامله قرن متقاعد کنند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، این دیپلمات سعودی گفت که عربستان و کشورهای دیگر آماده سرمایه گذاری زیاد در معامله قرن هستند.

این مقام سعودی اظهار داشت: اگر معامله قرن آغاز شود فلسطینیان به استقلالی حقیقی دست خواهند یافت و از آموزش خوب و اقتصادی قوی برخوردار خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    10 0
    زمان بی غیرتی فرزندان سعود باز هم رسید
  • DE ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    11 0
    شما عرضه نگهداشتن خودتون رو ندارید حالا میخواهید برای فلسطینی تعیین تکلیف کنید و حق اب و گل شون رو بزور به صهیونیست ها از کیسه خلیفه ببخشید؟ نه تنها موفق نخواهید شد که در کل کشورهای اسلامی منفور و منزوی خواهید شد.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 0
    این دیپلمات فضول و دلال ظلم به فلسطینیان است - ناله های میلیونها کشته و آواره فلسطینی گوش فلک را کر نموده است آقای دیپلمات در کجای باز ار مکاره قمار بازهای فاسد اهل معصیت وجدانت را گرو گذاشته ای غم شهدای فلسطین و آوارگی آنان پشت امت اسلامی را خم شده است امت اسلامی بجای خود آزادی اسارت فلسطین را احرار جهان زمزمه می کنند تو نمک روی عمیق ملتهای آزاده و مسلمانان می ریزی اف بر تو و هم فکران تو- مقاومت نطقه امیدی است که انشا الله فلسطینیان آزاد آزاد بتوانند به سرزمینها و خانه کاشانه خود برگردند و فلسطین عزیز مأمن ادیان آسمانی از لوث وجود نژاد پرستان صهیونی پاک شود .
  • امیر مهدی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    5 0
    رژیم صهیونیستی تروریستی اسرائیل این بار شانس آورد ما منتظر کوچکترین اشتباه شماها هستیم تا این رژیم را از روی زمین محو کنیم اگر حمله ای به ما شود اولین هدف ما نابودی اسرائیل است بعد به دنبال اهداف دیگر می رویم تا آنها را نابود کنیم.
  • اصغر IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    7 0
    مثلا اون موقع که زمان جنگ به سر نرسیده بود چه غلطی کردید.
  • ناشناس آذری IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    7 0
    دیروز بن سلمان اقرار کرد که له له اش یک زن یهودی صهیونیست بوده اما من مطمئن هستم که تمام خاندان آل سعود یهودی صهیونیست هستند که با لطایف الحیل خود را مسلمان معرفی و در سرزمین وحی به پادشاهی رسیده اند. لعنت خدا بر آل سعود و صهیونیست ها.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 0
    دیپلمات عربستانی : زمان جنگ با اسراییل به پایان رسیده است. خسته نباشید پهلوان !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس