داماد ترامپ

داماد رئیس‌جمهور آمریکا گفت که در اولین مرحله از معامله قرن سرمایه‌گذاری‌هایی در فلسطین، مصر، اردن و لبنان به ارزش پنجاه میلیارد دلار پیشنهاد می‌شود.

به گزارش مشرق، جراد کوشنر مشاور کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت که در اولین مرحله از طرح ترامپ برای خاورمیانه سرمایه گذاری‌هایی به ارزش ۵۰ میلیارد دلار در فلسطین، مصر، اردن و لبنان پیشنهاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عکس / تظاهرات اردنی‌ها ضد معامله قرن و اجلاس بحرین

خوش‌رقصی آل خلیفه برای صهیونیست‌ها

قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) یک کنفرانس صهیونیستی آمریکایی در منامه بحرین به‌عنوان اولین بخش از معامله قرن برگزار شود. این کنفرانس با مخالفت گروه‌های مختلف فلسطینی و مسلمانان کشورهای مختلف مواجه شده است.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار ۶ میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است، به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 0
    حق اب و گل فلسطینی ها مگه جنس حراجیه که شما بتونید چوب حراج به نفع خودتون به اون بزنید؟ وطن جایگزین برای صهیونیست هایی که از هر گوشه دنیا بعنوان مهاجرهای غاصب سرزمین فلسطین رو غصب کردن ، برای صهیونیست ها تو قلب اروپاجایگزین اشون کنند. نه فلسطینی ها که هزاران ساله درسرزمین فلسطین زندگی می کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس