کد خبر 968813
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
محسن خلیلی

محسن خلیلی که در اواسط فصل به عنوان سرپرست و مدیر تیم به رختکن سرخپوشان برگشت، حالا مورد هجمه شدید هواداران قرار گرفته و آنها خواستار استعفایش شده‌اند.

به گزارش مشرق، هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند محسن خلیلی در جلسه‌ای با وکیل افشین قطبی حضور داشته و اصرار کرده که قطبی را به جمع سرخپوشان برگرداند و جانشین برانکو ایوانکوویچ کند. البته این شایعه بار‌ها توسط مدیران باشگاه، وکیل قطبی، خلیلی و سایر مدیران پرسپولیس تکذیب شد، ولی هنوز هم طرفداران پرسپولیس، این موضوع را باور دارند که محسن شیطنتی کرده و باید به همین علت از تیم محبوب شان جدا شود.

اما خلیلی در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت: «همه می‌دانند که چه احساسی نسبت به پرسپولیس و برانکو دارم. من با تمام وجودم به باشگاه آمدم و از وقتی کارم را شروع کردم، تا پایان فصل همیشه قصدم خدمت بود. نه به خاطر اینکه دنبال شهرت و محبوبیت باشم بلکه به خاطر عشقی که به پرسپولیس داشتم، می‌خواستم این تیم همیشه موفق باشد، ولی برخی با شایعه پردازی و دروغ گویی، دستمزدم را دادند.»

بیشتر بخوانید:

جلسه پرسپولیسی‌ها با مالک پدیده

 

او اضافه کرد: «یک جریانی برای کنار زدن من از پرسپولیس به راه افتاد و وقتی فهمیدند سکوت کرده ام، فشار‌ها را افزایش دادند. متاسفانه دیواری از من کوتاه‌تر پیدا نکردند و به همین علت، مرا این طور مورد حمله قرار دادند. هواداران پرسپولیس باید بدانند ارتباط من با قطبی تنها در حد احوالپرسی بوده و ماه‌ها از آخرین ارتباط من با او می‌گذرد. اگر ثابت شد که من با قطبی دیدار یا ارتباطی در مورد پرسپولیس داشتم، برای همیشه از فوتبال می‌روم.»

خلیلی در نهایت گفت: «متاسفانه یکسری علیه من خط و ربط‌هایی داده اند تا کار به اینجا بکشد. همه چیز را تحمل کردم، ولی واقعاً بی گناه هستم و بدون اینکه اتفاقی رخ داده باشد، علیه من شعار می‌دهند. البته برانکو در پیامی که برای هواداران ارسال کرد، مسائل زیادی را گفت، ولی امیدوارم زمان، همه چیز را ثابت کند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس