فدریکو پاستورلو

انتقال استراماچونی به استقلال و مدیر برنامه‌های سرشناس او، باعث شده شایعات اطراف استقلال داغ‌تر از همیشه شود.

به گزارش مشرق، روزی که استراماچونی وارد ایران شد، یک ایتالیایی دیگر همراهش بود. کسی که می‌توان گفت به اندازه استراما شهرت دارد و البته، از او موفق‌تر هم هست. فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های استراماچونی برای امضای قرارداد این مربی وارد ایران شد و با مسئولان استقلال پای میز مذاکره نشست. حالا سابقه پاستورلو و آژانس نقل و انتقالاتی که او اداره می‌کند، باعث شده استقلالی‌ها رویاپردازی‌های زیادی برای بازیکنان خارجی آینده‌شان انجام دهند.

آژانس نقل و انتقالاتی پی‌اندپی اسپورت که متعلق به پاستورلوست، در حال حاضر درگیر ترانسفر کردن لوکاکو به اینتر است. مشهورترین بازیکنی که با این مدیربرنامه مشهور قرارداد دارد و به نوعی، بزرگترین برند آن‌ها محسوب می‌شود. با این حال بر اساس اطلاعات ترانسفرمارکت، بازیکنان بزرگ دیگری مثل کراماریچ، کیتا بالده، اورا، آساموا، کاندروا، زاپالتا و کسپر اشمایکل هم تحت قرارداد آن‌ها هستند. با مراجعه به سایت و شبکه‌های اجتماعی اسامی مثل هندوانوویچ، ال شعراوی، باکایوکو، دی آمبروزیو، ناگاموتو، پرینس بواتنگ و البته مربی بزرگی به نام میهایلوویچ هم در بین ستاره‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کنند مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:
 

استراماچونی قول می‌دهد استقلال را قهرمان کند؟

در بین این بازیکنان، ستاره‌های بدون قرارداد هم هستند. ستاره‌هایی که مهمترین آن‌ها، جوزپه روسی است. روسی ۳۲ ساله، محصول آکادمی منچستر یونایتد بود و در ویارئال، ستاره شد. او فصل ۲۰۱۰/۱۱ توانست ۱۸ گل در لالیگا بزند و فصل ۲۰۱۳/۱۴، با پیراهن فیورنتینا آمار ۱۶ گل در سری آ را ثبت کرد. با این حال مصدومیت‌های طولانی، ضربه بزرگی به فوتبالش زد و فصل گذشته بدون تیم بود. در چند ماه گذشته او بخاطر علاقه فرگوسن و با تایید سولسشیر، با منچستریونایتد تمرین می‌کند تا به سطح آمادگی برگردد. با شرایط فعلی، روسی قیمت زیادی نخواهد داشت.

دیگر بازیکنان مشهور و بدون تیم پاستورلو، پاتریس اورا و مک‌دونالد ماریگا هستند. ستاره سابق منچستر در سن ۳۸ سالگی، بدون تیم مانده و به تازگی محرومیت ۷ ماهه‌اش به پایان رسیده است. ماریگا که با اینتر مورینیو سه گانه برد هم ۳۲ ساله است و سال‌هاست در لیگ‌های سطح پایین‌تر به میدان می‌رود.

همکاری استقلال و پاستورلو در نقل و انتقالات، فعلاً در حد یک فرضیه از طرف هواداران این تیم است. فرضیه‌ای که برای جدی شدن، نیاز به دقت زیادی دارد تا بودجه استقلال هدر نرود. فعلاً پوشش گسترده قرارداد استراماچونی و استقلال در شبکه‌های اجتماعی آژانس پی‌اندپی اسپورت، نشان می‌دهد استقلال، مقصد جذابی برای‌شان بوده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس