کد خبر 968175
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
خبر خوش وزیر راه دولت برای خانه‌اولی‌ها

وزیر راه گفت: در دولت مطرح شد تا بتوانیم برای مسکن اولی‌ها و جوانان کارمندان دولت یک اقدام گسترده و فراگیر در سطح کشور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام دهیم.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز دولت گفت: امروز تصمیمی قاطع و جدی که در دولت مطرح و رئیس جمهور هم روی آن تاکید ویژه داشتند که ما بتوانیم برای مسکن اولی‌ها و کارمندان جوان دولت یک اقدام گسترده و فراگیر در سطح کشور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام دهیم، عنوان شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز نهضت خانه سازی در وزارت راه و شهرسازی

وی افزود: در این طرح کارمندان از بدو ورود در صندوق پس‌انداز، مسکنی که برای آنها ایجاد می‌شود، پس‌انداز می‌شود و در زمان‌بندی مشخص منازلی که احداث می‌شود به آنها واگذار و در اقساطی تعیین‌شده 15 ساله پول مسکن آن را مستهلک کنند.

وزیر راه گفت: این طرح در مراحل کارشناسی تدوین‌ شده و اکنون در فرایند بررسی و تصویب قرار دارد و همچنین باید خدمت رئیس‌جمهور هم گزارش این طرح را بدهیم. مشارکت دستگاه‌های اجرایی حتما تسهیل‌کننده می‌باشد به ویژه اینکه دستگاه‌ها زمین دارند و می‌توانند این زمین را برای خانه‌دارشدن کارمندان خود تخصیص دهند. در هفته‌های آینده هر هفته با دستگاه‌های مرتبط رایزنی خواهیم کرد و مبادله تفاهم‌نامه را با هر دستگاهی که آماده‌تر باشد آغاز می‌کنیم. اولویت ما بر این است که از زمین‌های خود دستگاه‌ها برای این کار استفاده کنیم. به ویژه شهرهایی که جمعیت بیشتری دارند و نیاز بیشتری نیز برای مسکن وجود دارد.

اسلامی همچنین درباره قیمت بلیت هواپیما و قطار گفت: قیمت قطار مشخص و ابلاغ و پیش‌فروش تابستانی آن نیز اغاز شده است. قیمت هواپیما نیز هیچ تغییری ندارد اما مردم از سایت‌های معتبر خرید کنند؛ نه از سایت‌های تازه و بدون مجوز. در ضمن، با ایرلاین‌ها و آژانس‌های متخلف هم برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    7 0
    اگر برخی معاونین با تفکر آخوندی باقی باشند مانند مهرآبادی نمی شود
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
    0 0
    کاش خانه های سازمانی را اجاره به شرط تملیک به کارمندان خانه اولی واگذار می کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس