حمید فرخ نژاد

امروز کامنت‌های سینما تیکت را در مورد همین فیلم خواندم، و نکته‌ی بارز این بود که ابراز تاسف برای فرخ‌نژاد بیش از بقیه‌ی نظرات بود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مصطفی جلالی فخر منتقد سینما  در کانال تلگرامی خود نوشت : حمید فرخ‌نژاد با نقش و بازی معتبری در " عروس آتش" به سینما معرفی شد. به تدریج و با همکاری با حاتمی‌کیا و فرهادی و نقش‌آفرینی در برخی فیلم‌های تحسین شده توانست اعتبار خوبی برای خودش کسب کند.

بیشتر بخوانید:

حمید فرخ‌نژاد و روایت وارونه از خدمات بسیار ارزنده رضاشاه!

بعدها دچار وسوسه‌ی فعالیت‌های سیاسی هم شد و کوشید تا وجهه‌ی "هنرمند معترض" را هم به کارنامه‌اش اضافه کند تا نقش پررنگ‌تری در اجتماع داشته باشد. از سه سال پیش بود که متاسفانه دچار ابتذال شد و نتوانست جایگاهی را که طی سال‌ها به دست آورده بود حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

حمید فرخ نژاد؛ رفیق محمد امامی و شریک دولت!

بدتر اینکه در سال‌های اخیر برای بازی در نقش‌های مبتذل در فیلم‌های مبتذل با خودش مسابقه گذاشته است. گویا در جایی گفته مجبور است برای خانواده‌ی خارج‌نشین خود، به دلار پول بفرستد و ظاهراً چاره‌ای جز درآمدزایی به هر قیمتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

چرا «علی علیزاده» در مورد «حمید فرخ نژاد» اشتباه می‌کند؟ +عکس


تازه‌ترین کار سخیفی که به لیست کارهایش اضافه کرده، "دختر شیطان" است. امروز کامنت‌های سینما تیکت را در مورد همین فیلم خواندم، و نکته‌ی بارز این بود که ابراز تاسف برای فرخ‌نژاد بیش از بقیه‌ی نظرات بود. واقعاً حیف نیست کسی که می‌تواند بازیگر درجه یک و آدم حسابیِ سینما باشد، خودش را به این روز انداخته است؟ یاد شعر فروغ افتادم: "تو هیچگاه پیش نرفتی، تو فرو رفتی! " فرخ‌نژاد پنجاه ساله است و شعر سعدی و "ای که پنجاه رفت و در خوابی، مگر این پنج روزه دریابی".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    بی سواد .
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعا حیف از استعداد فرخ نژاد که داره هرز میره!
  • شمس AE ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    4 0
    اقای فرخ نژاد: سقوط اخلاقی. من که از وقتی در عین ناباوری صحبتهای ایشان مبنی بر اینکه هشتاد میلیون نفر ایرانی فدای لبخند و راحتی فرزندشان شوند، بشدت نظرم در مورد ایشان عوض شد. واقعا باید از سخنانشان شرمنده باشند. البته ایشان در واقع از باطنشان پرده برداری کردند. وچقدر این باطن مخوف است.... به یاد کتاب " تصویر دوریان گری" افتادم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس