کد خبر 966926
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
وحید امیری

۲ رسانه ترکیه‌ای به بررسی آخرین شرایط وحید امیری، ملی‌پوش ایرانی تیم ترابزون‌اسپور در نقل‌وانتقال‌های تابستانی پرداختند.

به گزارش مشرق، سایت Gunebakis ترکیه نوشت: وحید امیری که با امیدهای بزرگی به تیم ترابزون‌اسپور پیوسته بود، نتوانست انتظارها را برآورده کند و مهیای بازگشت به لیگ برتر ایران است. این بازیکن که با هزینه ۱۴۰ هزار یورویی برای مدیران ترابزون اسپور و دستمزد ۷۵۰ هزار یورویی سال گذشته به ترابزون اسپور انتقال یافت برای فصل آینده نیز ۶۵۰ هزار یورو باید دریافت کند. این در حالی است که هنوز شرایط همکاری ترابزون‌اسپور و وحید امیری در فصل آینده روشن نیست. از سویی تیم پیشین این بازیکن یعنی پرسپولیس تمایلی به جذب او نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

سایت روزنامه فوتوماچ ترکیه نیز در خبری اعلام کرده است: مصطفی دنیزلی، سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز تمایل به جذب وحید امیری ۳۱ ساله دارد، البته تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس هم او را می‌خواهند. این بازیکن که سال گذشته نتوانست سود زیادی برای ترابزون‌اسپور کسب کند برای پیوستن به تیم تحت هدایت دنیزلی ۱.۵ میلیون یورو خواهد خواست. در این صورت است که انتقال وحید امیری انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس