image-20190615131125-2.png

آموزشگاه فن آموزان تهران در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نمود.این آموزشگاه توانست مجوز فنی و حرفه ای را در سال 1394 کسب کند بدین ترتیب تاکنون توانسته یکی از بهترین ها در عرصه آموزش برق و الکترونیک باشد

آموزشگاه فن آموزان تهران در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. این آموزشگاه توانست مجوز فنی و حرفه ای را در سال ۱۳۹۴ کسب کند بدین ترتیب تاکنون توانسته به فعالیت رسمی خود ادامه دهد و یکی از بهترین ها در عرصه آموزش برق و الکترونیک ایران باشد. این موسسه با بکارگیری اساتید نامی و با تجربه که دارای سابقه فعالیت زیادی در صنعت برق دارند، به دنبال این است تا مفاهیم صنعتی دانش برق و الکترونیک را به صورت عملی به کارآموزان علاقه مند به رشته برق آموزش دهد تا بتوانند با کسب مهارت های لازم که از آموزشگاه فن آموزان به دست می آورند، وارد بازار کار شوند.

اهداف آموزشگاه فن آموزان

تربیت نیروهای انسانی خلاق، آگاه، متعهد، با انگیزه و توانمند در زمینه های مختلف از اهداف اصلی آموزشگاه فن آموزان می باشند.

دوره های آموزشی آموزشگاه فن آموزان

از مهم ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه فن آموزان می توان به دوره های آموزشی زیر اشاره کرد:

· آموزش تعمیرات موبایل

· آموزش PLC

· آموزش تعمیرات لوازم خانگی

· آموزش هوشمند سازی ساختمان

· آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوره های بالا که به آنها اشاره شد، تنها دوره های موجود در آموزشگاه فن آموزان نیستند، این آموزشگاه دارای مجموعه کاملی از دوره های مرتبط با رشته برق و الکترونیک است و همان طور که در بالا ذکر شد، دوره های بالا از مهم ترین دوره های این آموزشگاه به شمار می روند که علاقمندان و کارآموزان زیادی جهت فراگیری مهارت های مرتبط با آنها به آموزشگاه فن آموزان مراجعه می کنند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فن آموزان

دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فن آموزان دوره ای تخصصی به حساب می آید که کاملاً متناسب برای بازار کار است. این دوره شامل آموزش تعمیرات گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و گوشی های اپل یعنی آیفون می باشد که دارای دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل است. برای اینکه کارآموزان درک و یادگیری بهتر و کاربردی تر داشته باشند، آموزشگاه فن آموزان تلاش کرده است تا آموزش های این دوره را به طور عملی و زیر نظر بهترین اساتید تهران در کارگاه های مجهز و روی جدیدترین گوشی های موجود در بازار انجام دهد تا کارآموزان پس از اتمام دوره آموزشی بتوانند با اعتماد به نفس بالا و مهارت کافی که در آموزشگاه فن آموزان به دست آورده اند، کارشان را در زمینه تعمیرات تلفن همراه آغاز نمایند.

دوره آموزش PLC آموزشگاه فن آموزان

دوره آموزش PLC آموزشگاه فن آموزان یکی از پرکاربردترین رشته های برق محسوب می شود و همواره مورد توجه علاقه مندان به این رشته قرار گرفته است، از این رو دوره آموزش PLC در آموزشگاه فن آموزان با سرفصل های عملی تکمیل شده و انجام پروژه های اجرایی که در شرکت های مختلف راه اندازی شده اند، در قالب دو دوره آموزشی به صورت صنعتی برگزار می گردد. این دوره ها شامل آموزش PLC درجه ۲ و درجه ۱می باشد. کارآموزان و علاقمندان با شرکت در این دوره ها که توسط آموزشگاه فن آموزان برگزار می شود، می توانند نهایت استفاده را از تجربه اساتید مجرب ببرند، اساتید این دوره دارای دانش بالا در پروژه های اجرایی مختلف در شرکت های بزرگ و رزومه کاری عالی در این زمینه هستند. کارآموزان پس از تمام کردن این دوره با دانش بالا و تجربه کافی که در آموزشگاه فن آموزان به دست آورده اند، وارد بازار کار در زمینه PLC خواهند شد.

دوره آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی آموزشگاه فن آموزان

در دوره آموزش سیم پیچی موتور آموزشگاه فن آموزان سیم پیچی موتورهای تک فاز و سه فاز تدریس می شود. تمامی آموزش ها بصورت عملی می باشد. از مهمترین نکات آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی محاسبات مورد نیاز برای سیم پیچی می باشد که به صورت کاملاً تخصصی در این دوره آموزش داده می شود. کارآموزان پس از پایان دوره مدرک معتیر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای دریافت کرده و می توانند به صورت کامل موتورهای الکتریکی را راه اندازی و سیم پیچی نمایند. از نمونه سرفصل های این دوره می توان به محاسبه قطر سیم مورد نیاز، آموزش نحوه اتصال ستاره مثلث موتور سه فاز، آموزش محاسبه دیاگرام موتورهای تک فاز و عناوین متعدد دیگر اشاره کرد.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فن آموزان

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فن آموزان دربرگیرنده دو دوره آموزشی است که شامل آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی می باشد. این دوره از جمله دوره هایی در آموزشگاه فن آموزان است که به دلیل میزان بالای استفاده از لوازم خانگی دارای بازار کار خوبی است. در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه فن آموزان به تعمیرات بردها الکترونیکی، مدارهای الکتریکی و قسمت های مکانیکی لوازم خانگی پرداخته می شود و کلیه مراحل تعمیرات به صورت علمی و عملی به کارآموزان آموزش داده خواهد شد تا مهارت های لازم که برای ورود به بازار کار لازم می باشد را به دست آورند.

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان آموزشگاه فن آموزان

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان (دوره خانه هوشمند) در آموزشگاه فن آموزان رشته ای جدید و پرکاربرد در صنعت ساختمان محسوب می شود که شامل دو بخش آموزش هوشمند سازی مقدماتی و آموزش هوشمند سازی پیشرفته است. در دوره هوشمند سازی مقدماتی کارآموزان با چگونگی نصب تجهیزات هوشمند آشنا می شوند و علاوه بر آشنایی کامل با پروتکل های مختلف، سخت افزار و نرم افزار می توانند به راحتی آنها را نصب و راه اندازی نمایند. در دوره هوشمند سازی پیشرفته کارآموزان این توانایی را پیدا می کنند که بردها و بعضی از تجهیزات کاربردی در هوشمند سازی ساختمان را طراحی، ساخت و به مرحله تولید برسانند، همچنین نصب و برنامه ریزی های نرم افزاری مربوط به اینها را به طور کامل یاد می گیرند. این دوره تحت نظر اساتید برتر و با تجربه و در کارگاه های مجهز در آموزشگاه فن آموزان برگزار می شود.

آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فن آموزان

دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)، آنالوگ و HD که درآموزشگاه فن آموزان برگزار می شود، با توجه به اهمیت بالای دوربین های مدار بسته در امنیت ساختمان های اداری و خصوصی بسیار مورد توجه بوده کارآموزان می باشد، از این رو آموزشگاه فن آموزان به برگزاری دوره های تخصصی جهت آموزش نصب انواع دوربین ها و سرویس کاری این سیستم ها با کیفیت بالا اقدام کرده است. در این دوره اساتید آموزشگاه فن آموزان نحوه انتخاب نصب، سرویس کاری و عیب یابی دوربین های آنالوگ، HD و IP (تحت شبکه) به صورت علمی و عملی به علاقمندان آموزش داده می شود. این دوره منطبق با استانداردهای فنی و حرفه ای است و مناسب اشخاصی که خواهان ورد به صنعت هستند، می باشد. کارآموزان پس از گذراندن این دوره در آموزشگاه فن آموزان با مهارت هایی که کسب می کنند، می توانند به بازار کار وارد شوند. همچنین، مشاوره هایی جهت راه اندازی و نحوه تهیه نمودن اجناس و سایر موضوعات مرتبط با نصب دوربین مدار بسته به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فن آموزان می توانید با کارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نمایید و یا از وبسایت ما بازدید نمایید.

تلفن: ۶۶۴۷۷۳۰۰-۰۲۱

وبسایت: fanamoozan.com

آدرس آموزشگاه فن آموزان: خیابان جمهوری - بعد از تقاطع ولیعصر - بعد از فروشگاه رفاه - ساختمان تجاری و اداری ۲۴ - طبقه ۶

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس