همتی نمایه

رئیس بانک مرکزی بر تامین نیازهای ارز تولیدکنندگان و صادرکنندگان تاکید کرد و گفت: در این راستا پیش‌بینی لازم برای تبدیل ارز، تامین ارز و وارد کردن ارز به چرخه اقتصادی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی در پایان سفر به آذربایجان شرقی، دستاوردهای این سفر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه دیدارهای مفیدی با مجمع نمایندگان، فعالان اقتصادی و مدیران استان در جهت رفع مشکلات اقتصادی استان داشتیم، اظهار داشت: نحوه کمک به تولید، صادرکنندگان و تامین مالی واحدهای تولیدی در این جلسات بررسی و بر نقش آفرینی موثر بانک‌های استان در پیشبرد تولید تاکید شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات همتی درباره تأثیر سفر "آبه" بر نوسانات بازار ارز

رئیس کل بانک مرکزی ظرفیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی را بسیار بالا دانست و خاطر نشان کرد: آنچه در این استان اتفاق افتاده، با آنچه می‌تواند اتفاق بیافتد خیلی فاصله دارد، امیدوارم بعد از این سفر، با همت مدیران و پیگیری لازم، جهش خوبی را در فعالیت‌های اقتصادی آذربایجان شرقی شاهد باشیم.

وی میزان صادرات استان را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه امید زیادی به صادرات آذربایجان شرقی داریم گفت: میزان صادرات آذربایجان شرقی در سال گذشته ۲.۲ میلیارد دلار بود که برای افزایش آن تسهیلات لازم را در اختیار فعالان اقتصادی استان قرار می‌دهیم.

همتی بر تامین نیازهای ارز تولیدکنندگان و صادرکنندگان تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا پیش‌بینی لازم برای تبدیل ارز، تامین ارز و وارد کردن ارز به چرخه اقتصادی صورت گرفته و روند فعالیت اقتصادی در این استان تسهیل می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی دستور روان سازی بیشتر فعالیت‌های بانک‌ها در مواجهه با تولیدکنندگان را صادر کرد و با بیان اینکه برای بخش‌های تولیدی باید سرمایه در گردش مورد نیاز با تسهیلات تامین شود، گفت: ان‌شاالله در تهران مصوبات این سفر را پیگیری خواهیم کرد تا فعالان اقتصادی استان با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند و موجب رونق تولید و صادرات این استان شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس