هوشنگ نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت :‌۴ گزینه برای انتخاب سرمربیگری و ان‌شاءالله فردا اعلام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد جلسه دیروز این باشگاه برای تعیین تکلیف کادر فنی تیم ماشین‌سازی گفت: در جلسه دیروز تصمیمی گرفته نشد، چون جلسه کامل نبود و به همین خاطر این جلسه به فردا موکول شد. انتخاب سرمربی بستگی به این دارد که کدام یک به اهداف باشگاه نزدیک تر هستند. ما ۴ گزینه برای انتخاب سرمربیگری ماشین‌سازی داریم و از آنها برنامه گرفته شده که ان‌شاءالله فردا تکلیف آن مشخص می‌شود و اعلام می‌کنیم.

نصیرزاده در مورد این‌که دوس سانتوس مدافع برزیلی که گفته می‌شود خرید ماشین‌سازی از تراکتورسازی خواهد بود، گفت: نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. من در جریان این مسئله نیستم تا امروز که با شما صحبت می‌کنم اتفاقی در این مورد نیفتاده است.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: ابلاغیه ۵۰-۵۰ در مسابقات حذفی را دیده‌ام

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این انتقال از جانب مالکیت دو باشگاه صورت گرفته باشد، گفت: خبر ندارم و احتمالاً این‌طور نیست. این بازیکن، بازیکن تراکتورسازی نیست و تازه آمده است. او قبلاً در تراکتور بازی می‌کرده است و به هر حال من چیزی در مورد این انتقال نمی‌دانم و چیزی معلوم نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد موضوع انتقال مالکیت این باشگاه گفت: مالکیت باشگاه ما هم‌چنان به قوت خودش باقی است. مالکیت باشگاه ماشین‌سازی به مالکیت استقلال و پرسپولیس بستگی دارد. آن‌ها حل شوند، برای ما هم حل می‌شود. فعلاً هم وزارت ورزش هست و هم زنوزی!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس