مهدی تیکدری

مهدی تیکدری، مهاجم جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم پیشنهاد داشتم، اما با تمام وجود تراکتورسازی را انتخاب کردم.

به گزارش مشرق، مهدی تیکدری درباره پیوستنش به تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که زنوزی (مالک باشگاه تراکتورسازی) به من این لطف را داشت و به من اعتماد کرد. می‌دانم تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و ان‌شاءالله بتوانم جواب محبت‌ها را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بدهیم. می‌دانم کار سختی دارم، اما امیدوارم بتوانم امسال خودم را خوب نشان بدهم و در سال آینده به تیم ملی برسم و حتی لژیونر شوم.

بیشتر بخوانید:

امضای قرارداد 4 بازیکن جدید با تراکتور

وی در واکنش به این موضوع که قطعاً کار سختی برای تبدیل شدن به بازیکن ثابت در تیم تراکتورسازی دارد، گفت: من از وقتی بازی‌ها تمام شده مرتب تمریناتم را پیگیری می‌کنم و می‌دانم به چه تیمی آمده‌ام. می‌توانستم به تیم‌های پایین‌تر از تراکتورسازی بروم و خیلی راحت به‌عنوان بازیکن فیکس بازی کنم، اما این چالش را به جان خریدم تا پیشرفت کنم. من از سپاهان، استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم، ولی با تمام وجود تراکتورسازی را انتخاب کردم و ان‌شاءالله بتوانم در راه جدید موفق شوم.

«سرمربی تراکتورسازی هنوز انتخاب نشده است و شاید حضور سرمربی جدید هم در آینده تو تأثیر داشته باشد؟»، مهاجم جدید تیم تراکتورسازی در واکنش به طرح این پرسش گفت: قطعاً همین‌طور است، اما بازیکن اگر عملکرد خوبی داشته باشد، هر مربی بیاید به او بازی می‌دهد و هیچ‌کس دوست ندارد بازیکن خوب را روی نیمکت بنشاند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
    1 0
    باشه ما هم باور کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس