کد خبر 965816
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
برانکو

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدعی شده تا روز شنبه مطالبات برانکو را پرداخت خواهد کرد، طرفین به اختلاف نظر 250 هزار دلاری رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، برانکو طی دو فصل اخیر موفق به تسویه حساب مطالبات خود نشده است و در این میان دو قهرمان لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک حضور در فینال آسیا را برای این تیم به ارمغان آورده است.

 

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که برانکو پیش از خروج از ایران مدعی شده بود در صورت پرداخت مطالباتش به ایران بازخواهد گشت و در خصوص تمدید قرارداد به بحث خواهد نشست، از پرداخت مطالبات او تا روز شنبه خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها؛ پول برانکو جور شد

با این حال گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در بحث با وکیل کروات برانکو ایوانکوویچ به اختلاف مالی ۲۵۰ هزار دلاری رسیده‌اند و عدد مدنظر سرمربی برای مطالبات چند وقت اخیرش ۲۵۰ هزار دلار بیشتر از چیزی است که باشگاه پرسپولیس به آن اعتقاد دارد.

این مساله طی روزهای اخیر به بحث میان طرفین تبدیل شده است و البته پاداشی برای قهرمانی در جام حذفی نیز در قرارداد برانکو گنجانده نشده بود.

با این شرایط اکنون باید دید تا روز شنبه باشگاه قادر خواهد بود با تامین منابع مدنظر بار دیگر برانکو را به تهران بازگرداند یا خیر. البته مساله مهم دیگر اینجاست که باشگاه علاوه بر تامین مطالبات برانکو باید معوقه کادرفنی او را نیز پرداخت کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس