کد خبر 965766
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
برانکو

مسئولان باشگاه الاهلی عربستان نگران هستند برانکو ایوانکوویچ به «توافقش» با این باشگاه پایبند نباشد!

به گزارش مشرق، هرچند بحث مذاکره برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان تکذیب شد اما به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس مذاکرات جدی با این باشگاه عربستانی داشته و حتی به توافق هم رسیده است.

مسئولان باشگاه الاهلی حالا نگران هستند برانکو به توافقش با این باشگاه پایبند نباشد و به همین دلیل مذاکره با مربیان دیگر را هم دنبال می‌کنند!

روزنامه الشرق الاوسط عربستان در شماره روز گذشته اش به مشکلات باشگاه الاهلی در انتخاب مربی پرداخته و به وضعیت برانکو ایوانکوویچ هم اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید:

حسین ماهینی: برانکو در پرسپولیس می‌ماند

در بخشی از گزارش روزنامه الشرق الاوسط آمده است: «… اعضای کمیته ویژه دفتر هیأت عمومی ورزش در جده از عصر شنبه در مقر باشگاه الاهلی حضور یافتند تا اسامی نامزدهای ریاست باشگاه و اعضای هیأت مدیره را بررسی کنند.

از سوی دیگر، سرپرست الاهلی مذاکره با تعدادی از مربیان جهت هدایت این تیم را آغاز کرده است. این اقدام پس از آن انجام می‌شود که سرپرست الاهلی نگران است برانکو به دلیل برخی مسائل حاضر به عملی کردن توافقش با باشگاه الاهلی برای به عهده گرفتن هدایت این تیم در فصل آینده، نشود.

خبرگزاری‌ها اشاره کرده اند که جدایی برانکو خشم شدید تماشاگران پرسپولیس ایران را به همراه داشته است که از باشگاهشان خواسته اند این مربی را حفظ و قراردادش را برای سال‌های بعد تمدید کنند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری اعلام کرد که این باشگاه تلاشش را برای حفظ برانکو انجام می‌دهد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس