کد خبر 965631
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت:
آقای معلم!
استعفای آقای سید محمد بطحائی وزیر پرتلاش و خوش اخلاق وزارت آموزش و پرورش و پذیرش آن توسط رئیس جمهور بدون بیان هیچ گونه توضیح و توجیهی از سوی دولت، مایه تأسف است.
وزارت آموزش و پرورش مسئولیت مهم و گسترده‌ای در امر فرهنگ و تعلیم و تربیت دارد. برکناری آقای اصغر فانی وزیر قبل و وادار شدن وزیر بعد به استعفا حاکی از سردرگمی و بی‌برنامگی دولت در این حوزه حساس است.
به رغم اختلاف دیدگاه‌های من با آقای بطحائی در موضوع "سمپاد" و رسانه‌ای شدن آن معتقدم که او می‌توانست وزیر موفقی در این وزارتخانه کلیدی باشد و به دور از حواشی سیاسی و جناحی مأموریت‌های خود را دنبال کند.
شاید اگر آقای روحانی فقط ۱۰ دقیقه به او وقت می‌داد تا تکلیف چند پرونده مهم وزارتخانه روشن شود و یا فقط یک پیغام "خسته نباشید" به او می‌داد تا سر فرصت به مسائل وزارتخانه اش رسیدگی کند، او همچنان به خدمت خود ادامه می‌داد.
رئیس‌جمهور محترم در حالی از اختیارات ویژه و فرماندهی واحد برای اداره دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی سخن می‌گوید که متأسفانه در حوزه مدیریت اختیارات و وظایف قانونی خود دچار خلاء های جدی است.
به آقای بطحائی، خدا قوت می گویم و از صبوری خانواده محترمش تشکر می‌کنم.
قبلاً پست آقای معلم! را در مورد آقای فانی منتشر کرده بودم! در استوری ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    1 1
    روحانی موچکرررررریم
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    2 1
    واقعا کاملا حرف ایشون درسته اقای بطحایی ممنوع کردن کتابهای کمک درسی در دوران ابتدایی و لغو امتحانات مدارس خاص (تیزهوشان و نمونه دولتی )از بزرگترین دسناورد ایشون بود که هیچ وزیری جرات این کار را نداشتند خسته نباشید
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    اخلاق عالی آقای فانی یقینا مورد تایید است اما وجه بی عرضگی اغلب وزرای آ.پ نابخشودنی است...با احترام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس