سردار سیدکمال هادیان‌فر

رئیس پلیس راهور به مسئله نمایش موقعیت استقرار خودروهای پلیس و دوربینهای نظارتی بر روی مسیریابهای واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیان‌فر درباره نظر پلیس راجع به نمایش موقعیت استقرار خودروهای پلیس و دوربینهای نظارتی بر روی مسیریابها مخصوصاً مسیریابهای ایرانی اظهار کرد: این موضوع تخلف محسوب نمی‌شود و خود پلیس مکان استقرار خودروهای پلیس و موقعیت دوربینهای نظارتی را به دست‌اندرکاران این مسیریابها داده تا آنها این امکانات را روی اپلیکیشن‌های خود فعال کنند.

بیشتر بخوانید:

پلیس: مسیریاب «ویز» نظم ترافیکی شهر را به هم می‌زند

حرکت هوشمند با مسیریاب «گام دوم»

رئیس پلیس راهور نمایش موقعیت استقرار خودروهای پلیس و دوربینهای نظارتی بر روی مسیریابها را کاری بازدارنده دانست و یادآور شد: پلیس قصد کمین و غافلگیری مردم را ندارد و رانندگان باید بداند به طور مثال در چهار کیلومتر پیش‌رو پلیس یا دوربین قرار دارد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه پلیس با دو مسیریاب ایرانی "بلد" و "نشان" تصریح کرد: وقتی راننده بداند پلیس در مسیر قرار دارد، مدیریت سرعت را انجام داده و به کنترل رفتار خود می‌پردازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    3 0
    افرین بهترین کار همینه
  • GB ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    0 1
    در اروپا هر جا پلیس نظارت داره در جاده تابلویی یکی دو مایل قبل میگذارند که پلیس در حال کنترل هست و راننده را مطلع کنند .ولی در ایران پلیس خود را از دید قایم میکند و بدنبال مچ گیریست .بنظر من این مغایر با قوانین باشه .چون پنهان شدن پلیس و مشاهده ناگهانی اون توسط رانندگان هم میتونه باعث حادثه شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس