کد خبر 96435
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲

شرکت سامسونگ الکترونیکس در بیانیه ای اعلام کرد: متاسفه اخیراً کلیپی بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط شبکه کابلی HOT اسرائیل در اهانت به مردم شریف ایران تولید شده که شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

پس از انتشار این تبلیغ، مجموعه شرکت سامسونگ الکترونیکس، در محکومیت ویدئو ساخته شده توسط کانال HOT، بیانیه ای  صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: " اهداف و سیاست کلی شرکت سامسونگ در تمام دنیا و خصوصا در کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر مبنای گسترش و اشاعه صلح و دوستی بین مردم تمامی جهان پایه گذاری شده است.

حمایت از بازی های المپیک به عنوان نماد صلح و دوستی، حمایت بی دریغ از جراحی های صعب العلاج کودکان در سراسر جهان مبین این اظهارات است.

متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است.

اصولا انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم بوده و شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می نماید.

بدیهی است شرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته است و شبکه کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده نموده است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    بفرما به اينئ ميگن يه بازار يابي خوب...خب اگه راس ميگي طبق قوانين از اين شبكه شكايت كن يا چون اسرائيلي هستند نميشه برادر سامسونگ...در ضمن نگران بازارت نباش ما همچنان سامسونگ ميخريم متاسفانه!!!!!!!!!
  • مهدی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    اگه راست میگه یه کلیپ در محکومیت صهیونیست ها بسازه و تو اون محکوم کنه! فکر کنم براش ارزششو داشته باشه، و گرنه از فردا کلیپای دیگه در میاد و خودشون هم محکوم میکنن!!
  • مهران ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    کلیپ جواب کلیپ
  • حسین ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    در اینده ای نزدیک مشخص خواهدشد که چه کردمانی از ترس و وحشت باید در بیابان شب و روز بگذرونند این تخم یهودا اگر کوروش کبیر نبود تا حالا نسلشون منقرض شده بود ولی اینقدر رو دارن که نسبت به ولی نعمت های خودشون زبون درازی میکنن ولی نمیدونن که ایرانیها به اونها به چشم برده های ازاد شده ی خودشون نگاه میکنن
  • یکی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    ترسید فروشش تو ایران کم بشه همصدا با بقیه شعار میده سامسونگ و هر شرکت دیگه برای فروش بیشتر حتی تو نماز جمعه شرکت میکنن
  • محمد حسین ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق حالا تو چرا باور کردی مگه میشه بدون اجازه یه شرکت دست به تبلیغات اون زد خواهشا عمل قبیح شرکت سامسونگ رو تطهیر نکن .... سامسوگ سالانه میلیون ها دلار از بازار ایران سود میبره وانگهی متن اون بیانیه کجاست لابد آقا زاده هایی که به صورت انحصاری محصولات این شرکت رو وارد میکنند این بیانیه رو صادر کردند.... حتی اگر اسراییل هم اینهمه از بازار ایران سود میبرد میشد رفیق یار و غار ما ایرانی ها !!
  • امیر ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    یه بار برید مغازه تلوزیون فروشی ببینید غیر از سامسونگ و ال جی و پاناسونیک و سونی میبینید !! خدا بیامورزدت شرکت پارس و شرکت صنام
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق چند گرفتی اسم تیتر رو کنی "انزجار شرکت سامسونگ..."
  • مجنون وطن ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    یعنی ما دیگه هالو ... باشه سامسونگ کوچلو دیگه ازین تبلیغات منفی علیه ملت فهیم ایران نکن والا دیگه مجبور نیستیم محصولاتتو با هر قرض و قوله ای بخریم و بیاریمت خونه هامون بشینیم فیلم های همشهریتونو ببیبینیم "یانگوم تاجر بوسان جومونگ ... یا دیگه خودمونو یه زحمت بندازیم یه تور گردشی و تفریحی راه علم کنیم بریم بانه که یکی از محصولاتتنو بخریم . حالا این که چیزی نیست روسای مملکتتم همیشه تو خط یکی مونده به مقدم برای تحریمهای ملتمون مثل یک سرباز آماده جان فشانی برای غرب و .. هستن اما اونا که نمیدونن ما ایرانی ها چقدر وطن پرستیم اگه باور ندارن برن ببینن صنام و صاایران و پارس خبری از کارخونه هاشون مونده یا نه !!!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    همچین تتیر زدی انزجار که من گفتم علیه اسراییل قطعنامه صادر کرده
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    همینه دیگه! میاد توهین میکنه بعد یه عذرخواهی کوچیک همه چی حل میشه! ما رو چی فرض کردند؟! وقتی مردم سراغ محصولات سامسونگ نرند تازه می فهمه چه غلطی کرده! مردم عزیز، اگه غیرت دارید سامسونگ نخرید! تا دستشون بیاد و برای برندهای دیگه هم عبرت بشه که قبل از نجام چنین کاری به عواقبش فکر کنند.
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    تا زمانی که سامسونگ تو تمام سایت ها و نمایندگی های خودش در همه جای دنیا بیانیه نده و از ملت ایران عذرخواهی نکنه، من یکی اصلا طرف سامسونگ نمیرم! ایران با چند هزار سال تمدن، یه کشور کوچیک که تا چند سال پیش مستمعره چین بود، تو این توهین شریک اسرائیل شده! آی مردم، تحریمشون کنید تا بفهمند یه من ماست چقدر کره داره!
  • حسین ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق جان! من هر چی گشتم سایت رسمی از سامسونگ پیدا نکردم که این بیانه توش باشه! میشه لینک سایت معتبر سامسونگ بدی که این بیانیه توشه! اگه این بیانیه حتی تو سایت ایرانی سامسونگ نباشه یعنی سامسونگ فقط با یه بیانیه غیر رسمی از ایران عذرخواهی کرده، حتی دوست نداره در سایت رسمیش این بیانیه رو بذاره! یعنی برای جلب رضایت اسرائیل بیانیه رسمی منتشر نکرده و فقط با یه اظهارات صوری داره رد گم میکنه! باید این بیانیه در سایت رسمی سامسونگ به تمام زبان های دنیا گذاشته بشه، حتی اسرائیلیش لعنت بر اسرائیل
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    سامسونگ هم از این شرکت کابلی «هات» شکایت کنه. زیاد سخت که نیست؟
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق چند گرفتی اسم تیتر رو کنی "انزجار شرکت سامسونگ..."
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    باید در شرایط امروز دقیق و مدبرانه عمل کرد از کسانیکه بدنبال دامن زدن به این موضوع هستند واقعا یک سوال دارم بنظر شما چه کسی از قطع رابطه تجاری ایران و کره جنوبی منفعت میبرد؟؟ مسلما کره جنوبی که متضضر خواهد بود.هم از جانب از دست دادن بازار ایران هم از جانب کمکهای بلاعوض آمریکا در خصوص قطع روابط تجاری با ایران مشارکت در تحریم ایران از سوی دیگر برای ما ایرانی ها هم چندان خوشایند نیست که شریک تجاری خود را از دست بدهیم پس تنها کسی که میتواند پشت سناریوی این تیزر باشد موساد و سازمان اطلاعات آمریکا هستند که بدنبال اخلال در مراودات تجارت بین المللی ما هستند. پس چرا در زمین آمریکا بازی کنیم .صد البته این مطلب بمعنای عدم تذکر شدید به سامسونگ و ضرورت عذر خواهی کره جنوبی نیست ولی نباید اجازه دهیم که جنگ نرم آمریکایی ها به سرانجام خوشی برایشان برسد
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    لینک اصلی بیاینه ی سامسونگ رو بزار
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    خواهش میکنم بر اساس مبانی زیبا شناسی و تیزر سازی هم به موضوع نگاه کنید این تیزر نه در حد توقعات مردم اسراییل است که همش پایه برنامه های استودیو های هالیوودی هستند و نه در قامت مشتریان سامسونگ است که خودش تولیدکننده وسایل صوتی و تصویری است بنظرم این تیزر فقط برای پخش در بازار ایران تهیه شده است برای خراب کردن رابطه ما با کره جنوبی
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    0 0
    شرکت سامسونگ انزجار کافی نیست اقدام عملی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس