هواداران پرسپولیس

به دلیل بی‌نظمی‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس، برگزاری بازی دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مشرق، در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس، تعداد زیادی از تماشاگران به سمت جایگاه خبرنگاران هجوم بردند و در این جایگاه نشستند. این در حالی بود که خبرنگاران هم وسایل خود را برداشته و از جایگاه خبرنگاران خارج شدند. این اتفاقات در حالی رخ داد که هیچ مأمور نیروی انتظامی برای نظم دادن به هواداران در این بخش دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید:

هجوم هواداران پرسپولیس به جایگاه خبرنگاران

خبرنگاران به دلیل هجوم تعدادی از تماشاگران به جایگاه آنها و قطعی اینترنت و برق جایگاه خبرنگاران، قصد دارند که ورزشگاه شهدای فولاد را ترک کنند و در سالن ورزشگاه حضور دارند. مسئولان ورزشگاه و یگان ویژه و همکاری لازم را با خبرنگاران ندارند و پاسخگوی آنها نیستند.

تیم‌های داماش و پرسپولیس از ساعت ۲۱ امروز (یکشنبه) در دیدار فینال جام حذفی و در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند.

با وجود اینکه ورزشگاه شهدای خوزستان نزدیک ۳۰ هزار نفر ظرفیت دارد اما جمعیتی بیشتر از ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند و این مسئله باعث شده تا نه تنها راهروهای ورزشگاه بسته شود بلکه عده زیادی از هواداران هم به صورت ایستاده منتظر آغاز بازی هستند.

* حدود هزار هوادار داماش که پیراهن‌های آبی به تن دارند بیرون از ورزشگاه حضور داشتند و نتوانستند وارد استادیوم شوند.

* وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت بسیار خراب است به طوری که خبرنگاران و عکاسان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستند.

* زمانی که اتوبوس تیم پرسپولیس به ورزشگاه رسید بازیکنان باید مصافت حدود ۵۰ متر را تا در ورودی می‌دویدند که در این شرایط هواداران زیادی به سراغ آنها آمده و کار را برای این بازیکنان بسیار سخت کردند.

* بازیکنان داماش زودتر از بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن به زمین آمدند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از حضور در زمین چمن مشغول گرفتن عکس یادگاری با تماشاگران و ورزشگاه شدند.

* اسکوربورد ورزشگاه نام تیم داماش گیلانیان را به اشتباه داماش گیلان نوشته بود و این در حالی است که این تیم منحل شده است.

* عده‌ای از هواداران تیم استقلال با پیراهن و پرچم این تیم برای حمایت از داماش در استادیوم حضور پیدا کرده‌اند.

* به علت مشکلات زیاد اتوبوس بازیکنان تیم پرسپولیس به سختی از بین اتومبیل‌ها به ورزشگاه رسید.

* شجاع خلیل‌زاده و سروش رفیعی دو بازیکن محروم و شایان مصلح و محمد انصاری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس که در این بازی غایب هستند هم در ورزشگاه حاضر شدند.

در حالی که قرار است تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس از ساعت ۲۱ امروز (یکشنبه)، فینال جام حذفی را در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار کنند، برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

* نیروی انتظامی در ورزشگاه شهدای فولاد، توان کنترل هواداران را ندارد و مسئولان سازمان لیگ به نیروی انتظامی هشدار دادند که با این شرایط ورزشگاه و عدم کنترل تماشاگران، ممکن است هر اتفاقی در پایان بازی رخ دهد. از طرفی آنها می‌ترسند که بازی را لغو کنند، چون ممکن است تماشاگران تحریک شوند و به زمین بیایند.

* بیش از ۱۰ هزار هوادار بیرون از ورزشگاه شهدای فولاد حضور دارند و مأموران دیگر نمی‌توانند این تعداد را کنترل کنند. تماشاگران حتی روی سقف ورزشگاه هم نشسته‌اند.

* یکی از مأموران نیروی انتظامی پس از گلایه خبرنگاران از هجوم تماشاگران به جایگاه آنها پاسخ داد: می‌خواستید جای خود را از دست ندهید! خبرنگاران هم کنار زمین حضور دارند.

* سیامک فراهانی، سرمربی داماش تأکید کرد که تماشاگران داماش حتماً باید در ورزشگاه حاضر شوند.

* تعداد مأموران نیروی انتظامی به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسد، اما بیش از ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند و ۱۰ هزار نفر هم به داخل ورزشگاه هجوم می‌آورند. حتی کنار زمین هم پُر از جمعیت است.

* سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به جو ورزشگاه گفت: کنترل هواداران از دست ما خارج شده است.

* برانکو ایوانکوویچ از بی‌نظمی کنار زمین به شدت ناراحت شد.

* محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس به وسط زمین آمد و با استفاده از بلندگو از هواداران خواست که در انتهای بازی اجازه دهند مراسم اهدای جام، با نظم برگزار شود.

دیدار پرسپولیس و داماش در حالی برگزار می‌شود که تمام سکوهای ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی هاست و مسئولان نتوانستند جایگاه هواداران داماش را به آن‌ها بدهند. این در حالی است که هزاران پرسپولیسی که بلیت در دست هستند نیز بیرون ورزشگاه باشند.

دقایقی قبل ۶ اتوبوس از هواداران داماش نیز به استادیوم فولاد آرنا رسیدند و با سکوهای تماماً پرسپولیسی مواجه شدند. آن‌ها پس از معطلی در بیرون ورزشگاه، به قسمت وی آی پی راهنمایی شدند اما باتوجه به حضور افراد مختلف در این جایگاه نتوانستند در آن مستقر شوند.

همچنین در این لحظه بین هواداران دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد و سبب شد تا طرفداران پرسپولیس و داماش با پرتاب صندلی به یکدیگر، لحظاتی تلخی را در ورزشگاه رقم بزنند.

مسئولان فعلاً موفق نشده اند جایگاهی را به هواداران داماش بدهند. آن‌ها حالا می‌خواهند یکی از جایگاه‌های پرسپولیسی‌ها را خالی کنند تا طرفداران داماش در آن مستقر شوند.

در حالی که بازیکنان تیم پرسپولیس آماده حضور در زمین بازی هستند اما بازیکنان تیم داماش وارد زمین نشده‌اند.

* مسئولان تیم داماش اعلام کردند به دلیل عدم ورود هواداران‌شان به ورزشگاه وارد زمین نخواهند شد.

* سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس به داخل زمین آمد و با بلندگو از هواداران خواست تا هواداران قسمتی از ورزشگاه را خالی کنند تا هواداران داماش بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* علیرضا بیرانوند کاپیتان پرسپولیس از هواداران خواست تا جایگاه خبرنگاران را خالی کنند تا هوادران داماش بتوانند وارد استادیوم شوند.

* سیدجلال حسینی به هواداران پرسپولیس گفت که اگر جایگاهی برای هواداران داماش باز نشود به همین دلیل بازی برگزار نخواهد شد.

* بازیکنان پرسپولیس در کنار زمین حضور داشتند اما بازیکنان داماش باز هم حاضر به حضور در کنار زمین نشدند.

* در حالی که حسینی و بیرانوند از هواداران می‌خواستند تا قسمتی از ورزشگاه را خالی کنند اما هواداران حاضر به انجام این کار نبودند.

* حمله سوسک‌ها و ملخ‌ها به کنار زمین ادامه داشت و این موضوع باعث شد تا صدای اعتراض بازیکنان بلند شود.

* رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس از سوسک می‌ترسید و این مسئله باعث شده بود تا روی نیمکت بازیکنان با او شوخی کنند.

* هواداران پرسپولیس پس از درخواست دو بازیکن تیم‌شان باز هم راضی به ترک سکوها نبودند.

این بازی قرار بود ساعت ۲۱ آغاز شود اما به دلیل حاضر نشدن داماش در زمین این بازی آغاز نشده است.

* هواداران شعارهای تندی علیه سعید فتاحی سر دادند و از او خواستند که سازمان لیگ را ترک کند.

* هواداران تشنه هستند و از مأموران نیروی انتظامی درخواست آب دارند.

* فتاحی با میکروفن از هواداران درخواست ترک جایگاه خبرنگاران را داشت که تماشاگران داماش به داخل ورزشگاه بیایند.

* بازیکنان دو تیم همچنان در رختکن هستند و داماشی‌ها تا داخل نشدن هواداران‌شان رضایت به برگزاری بازی نمی‌دهند.

* هواداران از کوره در رفته و با صدای بلند و اعتراض‌آمیز خواهان برگزاری بازی هستند.

* هواداران داماش نزدیک به ۲۰۰ نفر هستند که از رشت آمده‌اند، اما جایی برای نشستن در ورزشگاه ندارند. این در حالی است که بیش از ۱۵ هزار هوادار پرسپولیس هم نتوانستند به داخل ورزشگاه بیایند. ورزشگاه از ساعت ۱۸ تکمیل شده است.

* خبرنگاران با همکاری سازمان لیگ کاور پوشیده و به کنار زمین آمده‌اند.

قرار بود تیم‌های فوتبال داماش گیلانیان و پرسپولیس از ساعت ۲۱ امروز (یکشنبه)، در دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، مقابل هم صف‌آرایی کنند، اما به دلیل ممانعت از ورود تماشاگران داماش به ورزشگاه اعضای این تیم از ورود به زمین خودداری کردند.

همین مسئله باعث شد تا بازی با تأخیر زیادی آغاز شود. بازیکنان دو تیم بعد از ۴۰ دقیقه تأخیر از ساعت ۲۱:۴۰ وارد زمین شدند تا خود را مهیای شروع مسابقه کنند. با این شرایط به نظر می‌رسد بازی از ساعت ۲۲ آغاز شود.

دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان که قرار بود از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، به دلیل اعتراض تیم داماش به عدم حضور هوادارانش در ورزشگاه پس از یک ساعت و ۴۵ دقیقه معطلی در نهایت با تصمیم مسئولان برگزاری بازی لغو شد.

تماشاگران نیز پس از خروج دو تیم از زمین، ورزشگاه را ترک کردند.

پس از لغو این بازی باید دید مسئولان سازمان چه تصمیمی درباره دیدار داماش گیلانیان - فولاد خوزستان خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    9 1
    در فدراسیون رو گل بگیرید
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    7 0
    مایع تاسف همین کار رو بازی فینال اسیا کردن بلیط فروختن قبل از بازی هم در باز کردن گفتن همه بیان تو ابروی ایران رو بردید همش تقصیر اون فتاحی هست
    • ایمان IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      0 0
      مایع ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    7 1
    حالا اگه سپاهان یا یه تیم شهرستانی دیگه بود چی کار می کردند
  • CZ ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    9 0
    دو حالت بیشتر نداره. یا در بلیت فروشی به هواداران پرسپولیس تخلف شده یا در هنگام دیدن بلیت افراد برای راه دادن به ورزشگاه. طبیعی هست وقتی کسی رو تو ورزشگاه راه دادید نمی تونید بیرونش کنید. واقعاً گند زدن هم حدی داره.
  • کریم قدوس NL ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 0
    مدیران رانتی و غیر ورزشی بهتر از این نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس